لاستیک| لاستیک دولتی| ثبت نام لاستیک دولتی

از کجا لاستیک دولتی بخریم؟| مدارک مورد نیاز برای دریافت لاستیک دولتی

شرایط خرید لاستیک دولتی اعلام شد.
کد خبر: 12093
از کجا لاستیک دولتی بخریم؟| مدارک مورد نیاز برای دریافت لاستیک دولتی

عرضه لاستیک دولتی از 23 بهمن ماه در سامانه جامع تجارت آغاز شده است. بر این اساس شرایط فروش لاستیک دولتی اعلام شد. طبق اعلام سامانه جامع تجارت اعلام کرد: با هماهنگی صورت گرفته با فراجا برای استعلام اطلاعات خودرو، از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ در زمان ثبت اسناد فروش لاستیک دولتی به مصرف کننده تایر سواری، شماره برگ سبز خودرو و ۵ رقم انتهای شماره شاسی به صورت الزامی دریافت می‌شود.

همچنین کدملی و شماره تلفن همراه تحت مالکیت کاربر نیز مانند قبل دریافت می‌شود؛ لذا اسناد قبلی با شماره شاسی و موتور تا این تاریخ در سامانه ثبت شود و پس از این تاریخ امکان ثبت با مقادیر قبلی نخواهد بود.

وزیر صمت از عرضه لاستیک با نرخ مصوب در نمایشگاه‌های بهاره خبر داد و در پاسخ به سؤالی درباره تولید پژو پارس در سال آینده گفت: تلاش می‌کنیم این موضوع حل شود تا کسانی که ثبت نام کردند به محصولی مورد تقاضای خود برسند.

عباس علی‌آبادی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه عرضه مستقیم فروش کالای بهاره در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تلاش می کنیم در این نمایشگاه‌ها لاستیک خودرو را نیز با قیمت مصوب عرضه کنیم، اظهار کرد: همچنین شرایط فراهم‌ شده تا متقاضیان بتوانند ثبت نام خود را در سامانه در همین نمایشگاه‌ها انجام دهند. تولید لاستیک هم وضعیت خوبی در کشور دارد و بهتر هم می‌شود. واردات لاستیک هم بهبود یافت و کسری و ناترازی بازار جبران شده است، اما برخی سودجویان تلاش می‌کنند از التهاب بازار سود ببرند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2x5jz4
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ