کنکور| داوطلبان کنکور| کنکور 1403| تاریخ کنکور

کنکور 1403 چه روزی است؟| تاریخ دقیق نوبت اول و دوم آزمون سراسری 1403

طبق قانون جدید کنکور 1403 به صورت دو مرحله ای است و داوطلبان باید در دو آزمون مجاز شرکت کنند که تاریخ دقیق آنها مشخص شد.
کد خبر: 32890
کنکور 1403 چه روزی است؟| تاریخ دقیق نوبت اول و دوم آزمون سراسری 1403

داوطلبان کنکور 1403 در شرایط سخت زمانی قرار دارند و در زمان باقیمانده نهایت استفاده را ببرند. کنکور یک ماراتن پیچیده و رویایی برای داوطلبانی است که میخواهند رتبه های یک تا سه رقمی را کسب کنند و در دانشگاه های مورد نظر خود قبول شوند. یکی از پیش درآمدها برای شرکت در کنکور ثبت نام است که طبق قانون جدید به صورت دو مرحله ای انجام می شود و داوطلبان باید در دو آزمون مجاز شرکت کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند. در این راستا، فردا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ زمان ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

زمان بندی برگزاری آزمون به این صورت است که صبح پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه آزمون گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی برگزار می‌شود و عصر پنج شنبه داوطلبان گروه هنر و زبان در آزمون شرکت می‌کنند.

در نوبت اول آزمون سراسری امسال علاوه بر برگزاری آزمون برای گروه‌های پنج گانه آزمایشی، آزمون اختصاصی فرهنگیان نیز برگزار می‌شود.

صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

یکی از تفاوت‌های آزمون امسال با سال‌های گذشته نیز همزمانی آزمون گروه‌های زبان و هنر است که به همین دلیل داوطلبان نتوانستند در هر دو گروه زبان و هنر شرکت کنند و باید یکی از این دو گروه را انتخاب می‌کردند.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2rbpbw

پربیننده ترین




اخبار داغ