مکارم شیرازی | آیت الله مکارم شیرازی | شماره دفتر مکارم شیرازی

عیادت مقام معظم رهبری از مکارم شیرازی در یکی از بیمارستان های تهران+ویدئو

در پی کسالت و بستری‌شدن آیت‌ الله مکارم شیرازی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از ایشان عیادت کردند.
کد خبر: 47184
عیادت مقام معظم رهبری از مکارم شیرازی در یکی از بیمارستان های تهران+ویدئو

آیت الله ناصر مکارم شیرازی مرجع تقلید، استاد درس خارج فقه و اصول است. ناصر مکارم شیرازی در 5 اسفند 1305 در شهر شیراز متولد شده است و در حال حاضر 98 سال سن دارد. مکارم شیرازی جزو هفت مرجع تقلیدی است که جامعه‌ مدرسین حوزه‌ علمیه‌ قم معرفی شده است. مکارم شیرازی مؤلف بسیاری از کتاب‌ های مذهبی و تعداد تألیفات این نویسنده بیش از صد جلد است. از جمله کتاب‌ های مشهور آیت‌ الله مکارم شیرازی می‌توان به «فیلسوف‌نماها» و «تفسیر نمونه» اشاره کرد. در سال 1333، کتابی با عنوان «فیلسوف‌نماها» از آیت‌ الله ناصر مکارم شیرازی برنده‌ جایزه‌ کتاب سال شد.

در پی کسالت و بستری‌شدن حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از ایشان عیادت کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جریان این عیادت، ضمن اطلاع از روند درمان حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، برای ایشان از درگاه خداوند طلب عافیت و سلامت کامل کرده و افزودند: شما در تمام این سالیان از لحاظ علمی و از لحاظ هدایت مردم و از لحاظ معرفت، عمرتان مبارک و وجودتان نافع بوده است، خداوند ان‌شاءالله برکات شما را باقی بدارد.

در این دیدار، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی نیز از لطف و محبت رهبر معظم انقلاب اسلامی سپاسگزاری کردند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2lyjq7

پربیننده ترین




اخبار داغ