الهام حمیدی| الهام حمیدی و همسرش| همسر الهام حمیدی

الهام حمیدی همسرش را سورپرایز کرد | خوش به حال همسر الهام حمیدی +ویدئو

صحبت های الهام حمیدی درباره دگرگون شدنش پس از ازدواج با شوخی جالب مهران مدیری همراه شد.
کد خبر: 268
الهام حمیدی همسرش را سورپرایز کرد | خوش به حال همسر الهام حمیدی +ویدئو

الهام حمیدی از بازیگران مشهور سینمای ایران است که در کنار برخی دیگر از بازیگران از جمله شیلا خداداد، بهنوش طباطبایی، یکتا ناصر، الناز شاکردوست و دیگران در نیمه نخست دهه 80 به شهرت رسید. سریال تب سرد و سریال مسافری از هند به شهرت این بازیگر کمک زیادی کرد و پس از آن چند فیلم سینمایی الهام حمیدی را به ستاره سینما مبدل کرد. الهام حمیدی دو بار ازدواج کرده که ازدواج نخست او مربوط به سالها قبل است و مراسم ازدواج دومش با علیرضا صادقی در آخرین روز فروردین 1398 برگزار شد.

الهام حمیدی می گوید آشنایی با همسرش باعث تغییر برنامه ها و افکار او شده و تصمیمش درباره ازدواج نکردن را تغییر داده است. این صحبت ها قطعا باعث خوشحالی همسر خانم بازیگر خواهد شد چرا که هر مردی آرزو دارد همسرش اینگونه از او حمایت کند.

الهام حمیدی در برنامه دورهمی درباره زندگی شخصی و ماجرای تغییر خلق و خویش بعد از ازدواج گفت: "شرایط بامزه‌ای شده بود که دیگر من از فکر ازدواج بیرون آمده بودم، نه به این معنا که نا امید شده باشم اما دیگر به آن فکر نمی‌کردم که ناگهان با همسرم آشنا شدم و همه برنامه‌ها و افکارم تغییر پیدا کرد."

او درباره نحوه آشنایی و ازدواج با همسرش گفت: "ایشان وقتی مسئله ازدواج را با من مطرح کرد، از او وقت خواستم و چند ماهی باهم رفت و آمد کردیم. خانواده‌ها با هم آشنا شدند تا در نهایت در سال ۹۷ این اتفاق رخ داد و باعث شد تمام اخلاقیات من تغییر کند و دیگر مانند گذشته نباشم."

ویدئوی صحبت های الهام حمیدی و شوخی بامزه مهران مدیری با او را ببینید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/r3wnd3

پربیننده ترین




اخبار داغ