قیمت طلای 18 عیار امروز| قیمت طلای 18 عیار| قیمت طلا امروز

رشد قیمت طلا زیر سایه در حواشی انتخابات ریاست‌ جمهوری | قیمت طلای 18 عیار رکورد زد

قیمت سکه و طلا در روزی که توجه افکار عمومی به اخبار و حواشی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری معطوف بود، افزایش پیدا کرد.
کد خبر: 48094
رشد قیمت طلا زیر سایه در حواشی انتخابات ریاست‌ جمهوری | قیمت طلای 18 عیار رکورد زد

هر گرم طلا ۱۸ عیار بعد تقریبا ۴۰ روز به مرز سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نزدیک شد. صراف‌ها هر قطعه سکه امامی را به طور متوسط ۴۲ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان فروختند که رشد تقریبا یک میلیونی در یک روز را نشان می‌دهد. ربع‌سکه و نیم‌سکه هم هر کدام ۲۵۰ هزار تومان گران شدند. افزایش قیمت سکه و طلا در روز نیمه‌تعطیل پنجشنبه، بدون کوچکترین سیگنال اقتصادی و سیاسی کلید خورد و اصلا بعید نیست همزمان با آغاز معاملات بازار در هفته جدید ورق برگردد.

قیمت طلا ۱۸ عیار؛ گرمی سه میلیون و ۴۹۸ هزار

قیمت طلا ۱۸ عیار پنجشنبه ۷ تیر همزمان با معاملات بازار گرمی ۶۰ هزار تومان نسبت به چهارشنبه افزایش پیدا کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار عصر پنجشنبه معادل سه میلیون و ۴۹۸ هزار تومان معامله شد، درحالی که تابلو طلافروش‌ها همزمان با معاملات ابتدایی بازار عدد سه میلیون و ۴۳۸ هزار تومان را نشان می‌داد.

قیمت طلا ۱۸ عیار به این ترتیب با رشد ۱.۸ درصدی در یک روز به بالاترین سطح از ۳۰ اردیبهشت امسال رسید و در بالاترین محدوده از ۴۰ روز قبل قرار گرفت.

قیمت سکه امامی؛ ۴۲ میلیون و ۷۰۱ هزار

قیمت سکه امامی پنجشنبه ۷ تیر با نرخ ۴۱ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان آغاز به کار کرد. در ساعاتی از معاملات آخرین روز هفته قیمت سکه امامی تا مرز ۴۲ میلیون و ۸۰۰ جلو رفت، اما صراف‌ها نهایتا همزمان با آخرین خریدوفروش‌های بازار، هر قطعه سکه امامی را به شکل تکفروشی و به طور متوسط معادل ۴۲ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان فروختند.

قیمت سکه امامی آخرین روز معاملاتی هفته را با رشد خیره‌کننده ۹۶۸ هزار تومانی به پایان رساند تا علاوه بر از عبور از مرز ۴۲ میلیون و ۵۰۰، در بالاترین قیمت از ابتدای اردیبهشت سال جاری قرار بگیرد. سکه امامی بعد هفته ابتدایی اردیبهشت امسال مجالی برای عرض اندام در در این محدوده پیدا نکرده بود.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی؛ ۲۳ میلیون و ۵۶۰ هزار

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی با رشد تقریبا یک درصدی در روز پنجشنبه از مرز ۲۳ میلیون و ۵۰۰ رد شد. اتفاقی که از هفته اول خرداد تکرار نشده بود.

نیم‌سکه بهار آزادی عصر پنجشنبه توسط صراف‌ها به شکل تکفروشی معادل ۲۳ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان به مردم فروخته می‌شد. صبح پنجشنبه، اما قبل از شروع معاملات بازار هر قطعه سکه نیم‌بهار آزادی معادل ۲۳ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان ارزش داشت. نیم‌سکه بهار آزادی آخرین روز کاری هفته را با رشد ۲۵۰ هزار تومانی پشت سر گذاشت.

قیمت ربع‌سکه بهار آزادی؛ ۱۵ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان

قیمت ربع‌سکه بهار آزادی مثل نیم‌سکه روز پنجشنبه ۷ تیر ۲۵۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد. این یکی افزایش قیمت ۱.۶ درصدی را به چشم دید و از جایگاه ۱۵ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان، موفق به عبور از نیمه محدوده ۱۵ میلیون شد.

قیمت ربع‌سکه بهار آزادی پنجشنبه ۷ تیر کارش را با ایستادن روی پله ۱۵ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان به پایان رساند. نمودار قیمت ربع‌سکه نشان می‌دهد این عدد را باید بیشترین قیمت ربع‌سکه در یک ماه اخیر بدانیم.

قیمت سکه گرمی؛ هفت میلیون و ۲۲۰ هزار تومان

قیمت سکه گرمی پنجشنبه ۷ تیر تا هفت میلیون و ۲۲۰ هزار تومان بالا آمد. هر قطعه سکه گرمی که صبح پنجشنبه بیشتر از هفت میلیون و ۱۲۰ هزار تومان خریدار نداشت، عصر همان روز رشد قیمت ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد.

قیمت سکه گرمی با احتساب رشد ۱۰۰ هزار تومانی در یک روز، افزایش ۱.۴ درصدی را پشت سر گذاشت و در بالاترین سطح از فروردین امسال ایستاد.

افزایش قیمت سکه و طلا

انواع سکه و طلا 18 عیار

چهارشنبه

پنجشنبه

میزان افزایش

هر گرم طلا 18 عیار

سه میلیون و 438 هزار تومان

سه میلیون و 498 هزار تومان

60 هزار تومان

سکه امامی

41 میلیون و 733 هزار تومان

42 میلیون و 701 هزار تومان

968 هزار تومان

سکه طرح قدیم

37 میلیون و 785 هزار تومان

38 میلیون و 80 هزار تومان

295 هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی

23 میلیون و 310 هزار تومان

23 میلیون و 560 هزار تومان

250 هزار تومان

ربع سکه بهار آزادی

15 میلیون و 290 هزار تومان

15 میلیون و 540 هزار تومان

250 هزار تومان

سکه گرمی

هفت میلیون و 120 هزار تومان

هفت میلیون و 220 هزار تومان

100 هزار تومان




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4yonne
منبع خبر: فرارو

پربیننده ترین




اخبار داغ