هواشناسی| هواشناسی امروز| هواشناسی فردا

هواشناسی | بارش باران در راه تهران | هوای این استانها تا جمعه بارانی است

سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران و وقوع رعد و برق سیلاب در این استان‌ها هشدار داد.
کد خبر: 48570
هواشناسی | بارش باران در راه تهران | هوای این استانها تا جمعه بارانی است

هواشناسی نسبت به فعالیت سامانه بارشی در اغلب استان ها هشدار داد. با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، در برخی استان‌ها از امروز تا پایان روز جمعه شاهد بارش باران و وزش باد شدید خواهیم بود. جدیدترین اطلاعیه هواشناسی را در ادامه بخوانید.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط استان‌های اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، گیلان، مازندران، ارتفاعات کرمان در ساعات بعدازظهر و شب، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات استان‌های تهران و البرز، جنوب فارس، غرب هرمزگان و غرب مازندران، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، یکشنبه، بارش در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز تهران و مازندران ادامه خواهد داشت.

در میان اخبار

در پنج روز آینده در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان تا روز جمعه مواج است.

آسمان امروز تهران کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و در برخی ساعت‌ها با افزایش سرعت باد همراه خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۵ و کمینه دمای آن ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4yo7gy

پربیننده ترین




اخبار داغ