دستور پخت| دستور پخت قیمه| دستور پخت قیمه رشتی

دستور پخت قیمه رشتی | اگه وقت کافی نداری قیمه رو اینجوری درست کن + ویدئو

یکی از خوشمزه‌ترین انواع خورشت قیمه در کشورمان توسط اهالی استان گیلان پخته می‌شود که به خورشت قیمه رشتی معروف است.
کد خبر: 32746
دستور پخت قیمه رشتی | اگه وقت کافی نداری قیمه رو اینجوری درست کن + ویدئو

دستور پخت برای خانم‌ها و آقایانی که می خواهند برخی از غذاها را برای اولین بار در خانه درست کنند بسیار مهم است. دستور پخت برای کنترل کیفیت و کمیت غذا بسیار حائز اهمیت بوده و هزینه‌های تهیه غذا و مواد لازم برای تهیه آن در همین رسپی ها اعلام می شود. دستور پخت غذاهای خوشمزه ایرانی، غیر ایرانی، جدید، قدیمی و هر نوع غذا و خوراکی خوشمزه را می توانید در ترفندباز یاد بگیرید. در ادامه دستور پخت قیمه رشتی را به شما خواهیم گفت. 

خورشت قیمه، یکی از خورشت‌های خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است و به دلیل محبوبیتش، پای ثابت سفره ایرانی‌ها در عزا و عروسی‌ است. هر کدام از قومیت‌ها و ساکنان استان‌های مختلف کشورمان نیز آن را به روش‌های مختلف درست می‌کنند. البته همه انواع خورشت قیمه که در استان‌های مختلف پخته می‌شوند، از نظر عطر و طعم چیزی کم از قیمه مرسوم ندارند. یکی از خوشمزه‌ترین انواع خورشت قیمه در کشورمان توسط اهالی استان گیلان پخته می‌شود که به خورشت قیمه رشتی معروف است.

مهم‌ترین تفاوت خورشت قیمه گیلانی با انواع دیگر قیمه، این است که از گوشت چرخ‌شده در آن استفاده می‌شود. استفاده از گوشت چرخ‌شده در این خورشت باعث می‌شود زمان پختش کوتاه‌تر باشد و در نتیجه درست کردن آن برای خانم‌های شاغل راحت‌تر است.

در میان اخبار

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4yjv6m

پربیننده ترین




اخبار داغ