داریوش مهرجویی| داریوش مهرجویی و همسرش| قتل داریوش مهرجویی و همسرش

همدستی 4 نفر در قتل داریوش مهرجویی و همسرش| صدور حکم 2 برابر قصاص برای متهم اول قتل داریوش مهرجویی و همسرش

آخرین وضعیت پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش تشریح شد.
کد خبر: 46591
همدستی 4 نفر در قتل داریوش مهرجویی و همسرش| صدور حکم 2 برابر قصاص برای متهم اول قتل داریوش مهرجویی و همسرش

داریوش مهرجویی فیلمساز صاحب نام ایرانی و همسرش وحیده محمدی فر دو ماه قبل در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. 4 فرد نوجوان و جوان متهم به قتل داریوش مهرجویی در بازداشت به سر می برند. متهمان دلیل قتل داریوش مهرجویی را مالی عنوان کرده اند و گفته اند داریوش مهرجویی طلب آنها را پرداخت نکرده است.

مهرجویی و همسرش، وحیده محمّدی‌فر، شبِ ۲۲ مهرِ ۱۴۰۲ در خانهٔ ویلایی خود در کرج به دست باغبان سابقشان و همدستانش به قتل رسیدند.

سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش گفت: پرونده در استان البرز رسیدگی و منجر به صدور حکم بدوی شد. این پرونده دارای چهار متهم است.

جهانگیر گفت: پرونده در استان البرز رسیدگی و منجر به صدور حکم بدوی شد. این پرونده دارای چهار متهم است که متهم اول به دو بار قصاص، متهم دوم به تحمل ۲۰ سال حبس و شلاق تعزیری، متهم سوم به تحمل ۲۰ سال حبس و متهم چهارم به دلیل نوجوان بودن به ۵ سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از رای صادره فرجام‌خواهی شده و پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و در حال رسیدگی است؛ هنوز رای قطعی صادر نشده و از همین رو از اعلام جزییات بیشتر پرونده خودداری می‌کنیم.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4vzgej

پربیننده ترین




اخبار داغ