پیکسل‌ ورس| پیکسل‌ ورس تلگرام | قیمت پیکسل‌ ورس

عرضه توکن پیکسل‌ ورس بعد از بازی همستر در تلگرام | قیمت پیکسل‌ ورس چقدر است؟

تلگرام بعد نات‌کوین و همستر سراغ عرضه توکن پیکسل‌ورس رفته است.
کد خبر: 49491
عرضه توکن پیکسل‌ ورس بعد از بازی همستر در تلگرام | قیمت پیکسل‌ ورس چقدر است؟

پیکسل‌ ورس تاکتیک جدید تلگرام در بازار ارز دیجیتال است. بعد عرضه نات‌کوین و همستر حالا پیکسل‌ ورس به‌ عنوان توکن بازی تلگرامی پیکسل‌تپ، یکی یکی در صرافی‌های معتبر و معروف فهرست می‌شود. از زمان عرضه پیکسل‌ورس، تحت‌تاثیر جو هیجانی که در بازار حاکم است، تا الان شاهد جهش قیمت ۱۲۴ درصدی بودیم و در حال حاضر هر توکن پیکسل‌ورس به پول خودمان بیش از سه هزار و ۲۰۰ تومان معامله می‌شود. جهش‌های پیکسل‌ورس در روز‌های گذشته مثل همه توکن‌های تازه‌وارد، قابل انتظار است، اما تجربه نشان می‌دهد سرنوشت امثال نات‌کوین می‌تواند آخر و عاقبت خوبی برای توکن جدید تلگرام نداشته باشد.

پیکسل‌ورس از کجا آمد؟

پیکسل‌ورس اساسا توکن بازی پیکسل‌تپ است. یکی دیگر از بازی‌های تلگرامی که در این مدت مثل همستر کامبت اسم در کرده که البته برخلاف نات‌کوین فقط مبتنی بر جمع‌کردن سکه‌های بیشتر نیست و حالت تعاملی بیشتری دارد.

پیکسل‌ورس کمتر از یک هفته پیش به‌عنوان توکن بازی پیکسل‌تپ در صرافی‌های دنیا فهرست شده است. ۱۸ جولای مصادف با ۲۸ تیر امسال صرافی‌هایی مثل گیت دات آی‌او از فهرست‌شدن پیکسل‌ورس خبر دادند و فردای آن روز سروکله پیکسل‌ورس در صرافی‌های دیگری مثل بای‌بیت پیدا شد. قیمت پیکسل‌ورس مثل همه رمزارز‌هایی که وارد بازار می‌شوند، در ساعت‌ها و روز‌های اولیه نوسان زیادی را تجربه کرد.

قیمت پیکسل‌ورس چقدر است؟

قیمت پیکسل‌ورس امروز اول مرداد به‌شکل لحظه‌ای معادل ۰.۰۵۶ دلار به‌ثبت رسیده است. با احتساب نرخ امروز تتر، هر توکن پیکسل‌ورس به پول خودمان نزدیک سه هزار و ۲۷۵ تومان ارزش داشته است.

قیمت پیکسل‌ورس همانطور که گفتیم البته افت‌وخیز زیادی دارد و مثلا نسبت به روز ۳۱ تیر شاهد ریزش تقریبا ۱۳ درصدی قیمت پیکسل‌ورس هستیم. قیمت پیکسل‌ورس در شبانه‌روز گذشته بین دو محدوده ۰.۰۶۸ دلار یعنی سه هزار و ۹۶۰ تومان تا ۰.۰۵۱ دلار یا به‌عبارتی دو هزار و ۹۶۰ تومان رفت‌وبرگشت داشته و وقتی به نمودار قیمت پیکسل‌ورس از زمان فهرست‌شدن در صرافی‌های معتبر نگاه می‌کنیم، متوجه نوسان بیشتری می‌شویم.

قیمت پیکسل‌ورس؛ جهش ۱۲۴ درصدی ظرف چهار روز

قیمت پیکسل‌ورس از زمان فهرست‌شدن در بازار ارز دیجیتال رشد بیش از ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است. قیمت پیکسل‌ورس در ساعات ابتدایی فهرست‌شدن صرافی گیت دات آی‌او چیزی نزدیک ۰.۰۲۵ دلار کشف شد. فردای آن روز قیمت پیکسل‌ورس تا مرز ۰.۱ دلار بالا رفت و به‌پول خودمان به حول‌وحوش پنج هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

قیمت پیکسل‌ورس در روز‌های ۳۰ و ۳۱ تیر نوسان کمتری را نسبت به دو روز اول عرضه به بازار تجربه کرد و نهایتا روز اول مرداد در محدوده ۰.۰۵ دلار قرار گرفت. قیمت پیکسل‌ورس به‌این ترتیب با تغیر موقعیت از محدوده ۰.۰۲۵ دلار به ۰.۰۵۶ دلار، رشد تقریبا ۱۲۴ درصدی را تجربه کرد که معادل افزایش بیش از دو برابر است.

سهم ناچیز پیکسل‌ورس از بازار رمزارز

پیکسل‌ورس از حیث تسلط به بازار ارز دیجیتال در جایگاه دو هزار و ۵۶۰ قرار دارد. این جایگاه از بین تقریبا ۳۰ هزار رمزارز فعلی به پیکسل‌ورس تعلق گرفته و نشان از گمنام‌بودن توکن جدید تلگرام دارد. داده‌های فعلی نشان می‌دهد حجم معاملات روزانه پیکسل‌ورس چیزی نزدیک ۵۲ میلیون دلار است و حجم تقریبا ۲.۴ تریلیون دلاری کل بازار ارز دیجیتال نشانه دیگری از جایگاه نازل پیکسل‌ورس است.

پیش‌بینی قیمت پیکسل‌ورس

قیمت پیکسل‌ورس آرام و قرار ندارد و در کمتر از یک هفته از عرضه به بازار شاهد رفت‌وبرگشت‌های متوالی بودیم. با این حال تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهند قیمت پیکسل‌ورس بعد فروکش کردن تب و تاب روز‌های اولیه، در محدوده ۰.۰۵۱ دلار مورد حمایت معامله‌گران قرار می‌گیرد.

قیمت پیکسل‌ورس در دو سه روز گذشته به زیر این محدوده نرفته و از آن طرف ادامه روند صعودی پیکسل‌ورس نیازمند عبور از محدوده مقاومتی ۰.۰۶۸ دلار است.

آینده پیکسل‌ورس؛ په‌په یا نات‌کوین

پیکسل‌ورس را باید جدید‌ترین پدیده بازار ارز دیجیتال بدانیم. حجم جست‌وجو‌های اینترنتی در کشور‌های مختلف دنیا از جمله ایران، درباره قیمت پیکسل‌ورس و شرایط خریدوفروش پیکسل‌ورس گواهی بر این ادعاست و خیلی‌ها می‌خواهند بدانند سرنوشت پیکسل‌ورس به مورد‌های مشابهی مثل نات‌کوین و په‌په ختم می‌شود یا نه.

په په درست یک سال قبل در چنین روز‌هایی اسم و رسم پیدا کرد و در همان روز‌های اولیه عرضه به بازار جهش‌های عجیب و غریبی از خود نشان داد. آن‌هایی که از یک سال قبل به قورباغه شگفت‌انگیز خوش‌بین بودند، الان با سود ۷۰۰ درصدی روبرو شدند. درست مثل نات‌کوین که یکی دیگر از رمزارز‌های مودر حمایت تلگرام است. نات‌کوین، اما در اولین روز‌های عرضه به بازار به‌پول خودمان حدود ۸۵۰ تومان ارزش داشت و بعد گذشت تقریبا دو ماه از این اتفاق، قیمت نات‌کوین تغییر مهمی نداشته است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4vz9az

پربیننده ترین




اخبار داغ