ترلان پروانه| ترلان پروانه و همسرش| همسر ترلان پروانه

شلوار استیکری ترلان پروانه سوژه شد | ترلان پروانه می خواهد این شلوارهای عجیب را مد کند! +عکس

ترلان پروانه از آن دسته بازیگرانی است که معمولا لباس‌هایش را با جسارت بسیار زیادی انتخاب می‌کند و تمام تلاشش را می‌کند که مطابق با ترندهای روز جهان لباس بپوشد
کد خبر: 13043
شلوار استیکری ترلان پروانه سوژه شد | ترلان پروانه می خواهد این شلوارهای عجیب را مد کند! +عکس

ترلان پروانه از جمله بازیگرانی است که این حرفه را از کودکی آغاز کرده و در سینما و تلویزیون بزرگ شده است. در سالهای اخیر حواشی مربوط به روابط عاطفی ترلان پروانه با هنرمندان و فوتبالیستهای مطرح تیم ملی در فضای مجازی مطرح شده بود که همه این روبط توسط او تکذیب شد. نام ترلان پروانه از سوی یک وبسایت حوزه سینما به TC Candler در میان نامزدهای فهرست ۱۰۰ زن زیبای دنیا قرار گرفته است. ترلان پروانه در سال های اخیر به واسطه جا افتادن چهره و پخته شدنش در عرصه بازیگری، نقش اول برخی فیلمها را ایفا کرده است.

ترلان پروانه از آن دسته بازیگرانی است که معمولا لباس‌هایش را با جسارت بسیار زیادی انتخاب می‌کند و تمام تلاشش را می‌کند که مطابق با ترندهای روز جهان لباس بپوشد و باید بپذیریم که در این امر موفق هم بوده‌است. این بازیگر 26 ساله، اخیرا با تغییر ظاهر و استایلش هم حسابی مورد توجه قرار گرفته‌است.

ترلان پروانه به تازگی تصویری در استوری اینستاگرامش منتشر کرده که او را با استایلی عجیب و متفاوت نشان می‌دهد. اون این‌بار به سراغ شلواری رفته که طرح‌های به شکل ایموجی خندان دارد. احتمالا بسیاری از ما این مدل شلوار را به عنوان شلوارهای راحتی خانگی دیده بودیم، اما ترلان پروانه با جسارت کامل این شلوار را با کاپشن و کیف ست کرده، استایل متفاوتی که شاید بسیاری آن را نپسندند، اما جسارت ترلان پروانه و انتخاب آیتم‌های متفاوت او ستودنیست.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4va6n4
منبع خبر: چی بپوشم

پربیننده ترین




اخبار داغ