داریوش اقبالی| ثروت داریوش اقبالی | منزل داریوش اقبالی

ویلای متروکه داریوش اقبالی خواننده معروف در زعفرانیه| این ویلا خاطراتی بسیاری را در خود جای داده است+ویدئو

اخیرا یک ویدئو از ویلای متروکه در خیابان کوه پیمای زعفرانیه منتسب به داریوش اقبالی منتشر شده است که مورد توجه قرار گرفت.
کد خبر: 25367
ویلای متروکه داریوش اقبالی خواننده معروف در زعفرانیه| این ویلا خاطراتی بسیاری را در خود جای داده است+ویدئو

داریوش اقبالی معروف به داریوش خواننده معروف پاپ ایرانی است که در حال حاضر در لس آنجلس به سر می برد. داریوش اقبالی به خاطر صدای گرم و گیرایش که هم در تصنیف ها و هم در ترانه های سیاسی و اجتماعی او وجود دارد، به شهرت رسیده است. نت مسویقی سیاسی و اعتراضی داریوش اقبالی در موسیقی متن بسیاری از فیلم ها و سریال های شنیده می شود.

داریوش اقبالی که سابقه زندانی در رژیم پهلوی به مدت 26 ماه را دارد، وقتی که برای جراحی و معالجه صورتش به انگلستان سفر کرده بود، جمهوری اسلامی ایران روی کار آمد. این اتفاق باعث شد تا داریوش اقبالی دیگر به ایران بازنگردد و فعالیت خود را در خارج از ایران ادامه دهد.

با توجه به مهارجت نگهانی داریوش اقبالی، گفته می شود برخی از اموال او همچنان در ایران باقی مانده است. به طوری که اخیرا یک ویدئو از ویلای متروکه در خیابان کوه پیمای زعفرانیه منتسب به داریوش اقبالی منتشر شده است. تصاویر از داخل محوطه و ساختمان این ویلا بسیار دلگیر است و گویا این ویلا خاطرات بسیاری را در خود جای داده است.

در میان اخبار




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4v5rxb

پربیننده ترین




اخبار داغ