یکتا ناصر| یکتا ناصر و منوچهر هادی| یکتا ناصر و همسرش

منوچهر هادی: یکتا ناصر 15 روز است نگذاشته دخترم را ببینم! | دختر یکتا ناصر و منوچهر هادی از مدرسه رفتن محروم شد

منوچهر هادی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت از پنجم فروردین که دخترش را به یکتا ناصر تحویل داده تا به امروز نوزدهم فروردین، سوفیا را ندیده است.
کد خبر: 25467
منوچهر هادی: یکتا ناصر 15 روز است نگذاشته دخترم را ببینم! | دختر یکتا ناصر و منوچهر هادی از مدرسه رفتن محروم شد

یکتا ناصر از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون ایران است که در دهه 80 به شهرت رسید. سریال با من بمان اولین سریالی بود که یکتا ناصر در آن به خوبی دیده شد و باعث شهرت برخی دیگر از بازیگران از جمله سام درخشانی شد. یکتا ناصر سال گذشته پس از چند سال زندگی مشترک با منوچهر هادی از او جدا شد و این خبر را به صورت رسمی در مصاحبه ای اعلام کرد. در روزهای گذشته اختلافاتی میان یکتا ناصر و همسر سابقش در خصوص حضانت دخترشان به وجود آمده و این دو حملات تندی در فضای مجازی علیه یکدیگر انجام داده اند.

منوچهر هادی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت از پنجم فروردین که دخترش را به یکتا ناصر تحویل داده تا به امروز نوزدهم فروردین، سوفیا را ندیده است. هادی همچنین مدعی شد یکتا ناصر برای اینکه او دخترشان سوفیا را نبیند، سوفیا را از مدرسه رفتن محروم کرده است!

این کارگردان نوشت: عشق زیبای مناز پنجم فروردین تا امروز نوزدهم فروردین، نه گذاشتند خودت را ببینم نه صدایت را بشنوم.هیچ شکایتی ندارم.برای اینکه من تو رانبینم. از مدرسه رفتن هم محرومت کردند.منتظر دستور دادگاه و حکم استرداد دخترم هستم.از بیست و دوم آذر چهار صدو دو حضانت دخترم با من هست.و همین قانونی که می گویند به نفع مردان هست الان چهار ماهه حریف این مادر به ظاهر فداکار نشده.همچنان برای مادر سوفیا و رفتار ناشایستش احترام قائلم و همچنان منتظر حکم دادگاه محترم برای نجات دخترم هستم.

در میان اخبار

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4v5rdz

پربیننده ترین




اخبار داغ