سریال جنگل آسفالت| بازیگران سریال جنگل آسفالت| داستان سریال جنگل آسفالت

آغاز تولید فصل دوم سریال جنگل آسفالت | حذف بازیگر معروف در فصل جدید جنگل آسفالت

فصل دوم سریال جنگل آسفالت ساخته پژمان تیمور‌تاش کلید خورد.
کد خبر: 48188
آغاز تولید فصل دوم سریال جنگل آسفالت | حذف بازیگر معروف در فصل جدید جنگل آسفالت

سریال جنگل آسفالت تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که در آن بازیگران مشهوری ایفای نقش می کنند. نکته جالب سریال جنگل آسفالت نقش آفرینی نوید محمدزاده در کنار همسرش فرشته حسینی است. همچنین امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر هم در سریال جنگل آسفالت همبازی هستند.

سریال «جنگل آسفالت» که قرار است به گفته اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده آن فصل دومش از دهم تیرماه کلید بخورد یک غایب بزرگ دارد. مریلا زارعی که در فصل اول نقش «بانو» مادر پاشا را بازی می‌کرد در فصل جدید حضور نخواهد داشت این در حالی است که عفیفه عنوان کرده بود که این فصل با حضور کلیه بازیگران جلوی دوربین می‌رود.

هنوز دلیل اصلی کناره‌گیری زارعی به شکل رسمی اعلام نشده اما طبق شنیده‌ها او به دلیل انجام نشدن برخی تعهدات از سوی سرمایه‌گذار قصد حضور در فصل دوم را ندارد.

این بازیگر در فصل اول سریال «جنگل آسفالت» در نقش بانو مادر پاشا با بازی نوید محمدزاده حضور بسیار متفاوت و البته تاثیر گذاری داشت. حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد.

 فصل اول سریال «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمورتاش  در 14 قسمت از پلتفرم «نماوا» پخش شد. قرار است فصل دوم این سریال از دهم تیرماه جلوی دوربین برود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4pbevl

پربیننده ترین




اخبار داغ