وضعیت راه های کشور| وضعیت جاده چالوس| وضعیت باز بودن راه های کشور

آخرین وضعیت راه‌ های کشور | ترافیک 2 کیلومتری در محور کندوان| یک طرفه شدن چالوس از این ساعت

آخرین وضعیت راه های کشور اعلام شد.
کد خبر: 46188
آخرین وضعیت راه‌ های کشور | ترافیک 2 کیلومتری در محور کندوان| یک طرفه شدن چالوس از این ساعت

فرمانده پلیس راه کندوان از ترافیک ۲ کیلومتری صبحگاهی در محدوده تعریض طویر در محور کندوان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرگرد محمد احمدی روز جمعه اظهار کرد: هم اکنون در محور کندوان در محدوده تعریض طویر شاهد ترافیک حدود ۲ کیلومتری به صورت توقف - حرکت هستیم.

وی افزود: تردد در طول محور به سمت تهران وکرج به صورت پرحجم و روان است و در صورت افزایش بارترافیکی به سمت تهران اعمال محدودیت اجرا می‌شود.

جاده کرج - چالوس جزو شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز مورد استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

این جاده حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان در حوزه شهرستان چالوس و بقیه جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که در فصول بهار و تابستان این تعداد به ۵۰ هزار تردد می‌رسد.

چالوس از ساعت ۱۴ یک‌طرفه می‎‌‌‎شود

رئیس کنترل ترافیک راهور: در حال حاضر ترافیک در جادۀ چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و حدفاصل مکارود تا هزارچم و محدوده‌های ولی‌‌آباد ، سیاه‌بیشه و نساء سنگین گزارش شده است.

از ساعت ۱۱ محدودیت تردد از ابتدای آزادراه تهران شمال به‌سمت چالوس اجرا می‌شود تا در ادامه با تخلیۀ بار ترافیکی جادۀ چالوس به تهران در ساعت ۱۴ یکطرفه شود.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4pbd6a

پربیننده ترین




اخبار داغ