حمله ایران به اسرائیل| جنگ ایران و اسرائیل| جنگ ایران اسرائیل

عکس معنادار وزیر دفاع ایران همزمان با حمله سپاه به اسرائیل| وعده صادق محقق شد

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «وعده صادق» و انتشار طرحی درباره این عملیات، به انجام آن واکنش نشان داد.
کد خبر: 32388
عکس معنادار وزیر دفاع ایران همزمان با حمله سپاه به اسرائیل| وعده صادق محقق شد

حمله ایران به اسرائیل از شب گذشته با پرتاب ده ها پهباد به سمت اسرائیل آغاز شد. پس از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، ایران تاکید کرد که از اسرائیل انتقام خواهد گرفت و گفته شده بود که حمله ایران به اسرائیل قریب الوقوع است. اکنون پس از گذشت 12 روز حمله ایران به اسرائیل آغاز شده است.

در پی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی که تنها آخرین نمونه از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی است و سابقه‌ آن به دهه‌های گذشته می‌رسد، ایران در واکنش از حق قانونی و مشروع خود برای تنبیه این رژیم استفاده کرد.

از ساعات پایانی شامگاه شنبه ۲۵ فروردین پاسخ موشکی و پهپادی ایران به حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق برای هدف قراردادن نقاطی مشخص در سرزمین‌های اشغالی، آغاز شده است.

در میان اخبار

به گزارش ایسنا، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به انجام عملیات موشکی و پهپادی هوافضای سپاه در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

در پی انجام عملیات «وعده صادق» هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرزمین‌های اشغالی که پاسخ مشروع و قانونی جمهوری اسلامی ایران به حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق است، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «وعده صادق» و انتشار طرحی درباره این عملیات، به انجام آن واکنش نشان داد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4p9d8a
منبع خبر: ایسنا

پربیننده ترین




اخبار داغ