سلنا گومز| سلنا گومز و همسرش| عکس سلنا گومز

سلنا گومز برنده جایزه برترین بازیگر زن سال 2024 | ثبت رکورد 9 دقیقه تشویق ممتد توسط خانم خواننده جنجالی

سِلِنا گومز در هفته گذشته موفق شد جایزه باارزش برترین بازیگر زن سال ۲۰۲۴ را در فستیوال کن به خود اختصاص دهد.
کد خبر: 45437
سلنا گومز برنده جایزه برترین بازیگر زن سال 2024 | ثبت رکورد 9 دقیقه تشویق ممتد توسط خانم خواننده جنجالی

سلنا گومز خوانندگی را از سن کم شروع کرد و بسیاز زود به شهرت و محبوبیت در آمریکا و سراسر جهان رسید. روابط عاطفی سلنا گومز از همان ابتدا حواشی زیادی را برای این خواننده به وجود آورد. سلنا گومز با تعداد فالوور بیش از 400 میلیون نفر در اینستاگرام از رکوردداران طرفدار در این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود.

وقتی چند روز پیش سلنا گومز و همکارانش در اولین نمایش فیلم Emilia Perez در فستیوال فیلم کن به شدت تشویق شدند احتمالا نمی‌دانستند در حال تجربه شکسته شدن یک رکورد هستند. سلنا که صورتش از اشک شوق خیس شده بود نمی‌دانست تابحال هیچ فیلمی(حتی بزرگترین آثار سینمایی تاریخ) نتواسته به رکورد 9 دقیقه تشویق ممتد در این فستیوال دست یابد. اما با وجود چنین استقبالی از طرف تماشاچیان فرانسوی و منتقدان، امیلیا پرز چگونه فیلمی است و مهم‌تر از آن آیا بازی سلنا در این فیلم درخشان است؟

امیلیا پرز یک فیلم موزیکال در ژانر کمدی و جرم و جنایت است و توسط ژاک آدیارد نوشته و کارگردانی شده است.

سلنا در این فیلم با زویی سالدانا، کارلا سوفیا گسکون و آدریانا پاز هم‌بازی است، 4 زنی که موفق به کسب عنوان برترین بازیگر زن فستیوال فیلم کن در سال 2024 شده‌اند. سلنا که فرانسه را ترک کرده بود این خبر خوش را از هم‌بازی‌اش زویی سالدانا دریافت کرد.

لیلی گلادستونِ بازیگر که عضوی از هیئت داوران بود درباره انتخاب 4 بازیگر از یک فیلم برای یک جایزه گفت:"ما خیلی زود به این نتیجه رسیدیم که نمی‌شود تنها یک نوت را از میان یک هارمونیِ هماهنگ برای تحسین کردن انتخاب کرد. آن‌ها در کنار هم قوی‌تر هستند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم جایزه بهترین بازیگر زن را به این شکل اهدا کنیم."

سلنا درباره این تجربه و البته صحبت کردن و خواندن به زبان اسپانیایی گفت:" البته من از کل تجربه و همکاری با این تیم بسیار راضی هستم اما احساس می‌کنم می‌توانستم به ویژه در اسپانیایی صحبت کردن عملکرد بهتری داشته باشم."

 مخاطبان و منتقدانی که شانس تماشای امیلیا پرز را داشته‌اند بازی هر 4 بازیگر زن این فیلم به ویژه سلنا گومز و کارلا سوفیا گسکون را بسیار تحسین می‌کنند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4mmxw5
منبع خبر: برترین‌ها

پربیننده ترین




اخبار داغ