رضا شفیعی جم| رضا شفیعی جم و همسر جدیدش|فرزند رضا شفیعی جم

بازگشت رضا شفیعی جم به تلویزیون | آغاز پخش سریال پشت پرده با بازی رضا شفیعی جم از فردا

رضا شفیعی جم با سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده‌های یزدی را به تصویر می‌کشد، از شنبه- ۲۹ اردیبهشت ماه به تلویزیون باز می گردد.
کد خبر: 43213
بازگشت رضا شفیعی جم به تلویزیون | آغاز پخش سریال پشت پرده با بازی رضا شفیعی جم از فردا

رضا شفیعی جم بازیگر طنز سینما و تلویزیون کشورمان در برنامه سال نو شبکه سه سیما غوغا به پا کرد. رضا شفیعی جم با بازی در مجموعه ساعت خوش ساخته مهران مدیری وارد عرصه بازیگری تلویزیون شد و به شهرت رسید. «بامشاد»  مشهورترین و به یادماندنی ترین نقش رضا شفیعی جم در مجموعه نقطه چین به کارگردانی مهران مدیری است.

پخش سریال جدید تلویزیون با بازی رضا شفیعی جم از فردا شنبه آغاز می شود.

بنابر گزارش روابط‌ عمومی شبکه دو سیما، مجموعه «پشت پرده» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی از شنبه- ۲۹ اردیبهشت‌ماه حوالی ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

این سریال که با حضور هنرمندان یزد و تهران تولید شده است، به مسائل اجتماعی از جمله فرزندآوری می‌پردازد و از این رهگذر مخاطب را با سبک زندگی مردم استان یزد آشنا می‌کند.

رضا شفیعی‌جم، میرطاهر مظلومی، حسین سلیمانی، مریم کاویانی، آزیتا ترکاشوند و حدیثه تهرانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده‌های یزدی را به تصویر می‌کشد، در مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و با همکاری استانداری و صدا و سیمای استان یزد تولید شده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4mmm6y

پربیننده ترین




اخبار داغ