انتخابات ریاست جمهوری| انتخابات ریاست جمهوری 1403 | کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

بغض این کاندیدای ریاست جمهوری در لحظه نقل خاطره درگذشت همسرش| این جراح قلب ۳ فرزندش را به تنهایی بزرگ کرد

ویدیویی از بُغضِ مسعود پزشکیان کاندیدای ریاست جمهوری در لحظه‌ی نقل خاطره از درگذشت همسرش را ببینید.
کد خبر: 46761
بغض این کاندیدای ریاست جمهوری در لحظه نقل خاطره درگذشت همسرش| این جراح قلب ۳ فرزندش را به تنهایی بزرگ کرد

 در پی سانحه تلخ سقوط بالگرد و فقدان ناگهانی ریاست محترم جمهور و هیات همراه، انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام از سوی وزارت کشور اعلام شده است. انتخابات ریاست‌ جمهوری ۱۴۰۳قرار است 8 تیر ماه برگزار شود. از نظر ترتیب برگزاری، انتخابات هشتم تیر چهاردهمین دور انتخابات ریاست‌ جمهوری است که به معرفی نهمین رییس‌جمهور ایران منجر خواهد شد.

در این دوره از انتخابات صلاحیت 6 نامزد انتخاباتی اعم از محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علیرضا زاکانی تایید شده است و قرار است در این ماراتن به رقابت بپردازند.

مسعود پزشکیان تنها کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم است.

روزنامه گاردین در بخشی از گزارش خود با تیتر " مبارزه سخت تنها نامزد اصلاح طلب" نگاهی به زندگی شخصی این کاندیدا داشته است. در این مطلب آمده است که؛ «تنها نامزد اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران، یک پزشک ۶۹ ساله است که ۳ فرزندش را پس از مرگ همسرش - در یک تصادف رانندگی- به تنهایی بزرگ کرد.»

این جراح قلب از استان آذربایجان غربی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ وزیر بهداشت در دوره ریاست جمهوری سید محمد خاتمی بود و در آن دوره تلاش کرد خدمات درمانی روستایی را بهبود بخشد. وی پیش از این رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده که پزشکیان پس از اینکه همسر و یک فرزندش را در یک تصادف رانندگی از دست داد، هرگز دوباره ازدواج نکرد. پسرش می گوید حتی زمانی که مادرش زنده بود، این پدر بود که برای خانواده آشپزی می کرد. او در روز ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با همراهی دخترش در حالی که دست او را گرفته بود به عنوان نامزد ثبت نام کرد.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4mmjoj

پربیننده ترین




اخبار داغ