قیمت بنزین| قیمت بنزین 1403| قیمت بنزین سال 1403

مسعود پزشکیان قیمت بنزین را افزایش می دهد؟ | جنجال بر سر بنزین 25 تا 50 هزار تومانی!

خبرگزاری تسنیم که از حامیان سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری است، در مطلبی نوشت افزایش قیمت بنزین در دولت پزشکیان قطعی خواهد بود!
کد خبر: 48661
مسعود پزشکیان قیمت بنزین را افزایش می دهد؟ | جنجال بر سر بنزین 25 تا 50 هزار تومانی!

قیمت بنزین در ایران آخرین بار آبان 1398 با افزایش مواجه شد. از شروع سال 1402 زمزمه هایی مبنی بر افزایش قیمت بنزین مطرح شد اما این شایعه هرگز به حقیقت نپیوست. در طول سال بارها مسئولین اعلام کردند که تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است اما گاه برخی صحبت ها باعث ایجاد موجی از نگرانی ها می شود.

خبرگزاری تسنیم که از حامیان سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری است، در مطلبی نوشت افزایش قیمت بنزین در دولت پزشکیان قطعی خواهد بود! البته پزشکیان در مناظره انتخاباتی با سعید جلیلی اعلام کرد که قصدی برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

تسنیم نوشت: علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان اخیرا اعلام کرد که در صورت پیروزی وی در انتخابات، برای حل مشکل مصرف بالا و اجبار به واردات بنزین، قیمت آن حتما افزایش خواهد یافت اما قبل از آن اطلاع‌رسانی لازم به مردم صورت خواهد گرفت تا مثل دولت روحانی بحران آبان سال 1398 تکرار نشود.

عبدالعلی‌زاده حتی اعلام کرد که اگر کارشناسان بگویند که بنزین باید 50 هزار تومان شود، پزشکیان با نظرات کارشناسان موافقت خواهد کرد.

ضمنا پزشکیان قبل از کاندیداتوری در انتخابات نیز در اظهارنظری گفته بود بنزین باید 25 هزار تومان شود.

محمدجواد آذری جهرمی، قائم‌مقام ستاد انتخاباتی پزشکیان، هم در اظهارنظری صریح گفته بود که باید قیمت بنزین، گازوئیل، آب و برق آزاد شود تا مشکلات کشور حل شود.

با توجه به این اظهارات مقامات ارشد ستاد پزشکیان، مشخص است که در دولت احتمالی وی، افزایش قیمت بنزین قطعی خواهد بود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4mm7ay

پربیننده ترین




اخبار داغ