یارانه| یارانه نقدی| یارانه معیشتی

یارانه این افراد افزایش یافت | خبر فوری دولت درباره یارانه ها

یارانه ایثارگران افزایش یافت.
کد خبر: 10361
یارانه این افراد افزایش یافت | خبر فوری دولت درباره یارانه ها

یارانه ها دستخوش تغییر شده است و میزان اعتبار کالابرگ الکترونیکی افزایش یافته است که این خبر خوشی برای دهک های کم درآمد جامعه است. از طرفی یارانه نوروز و یارانه ماه رمضان از جمله یارانه های معیشتی است که مردم از دولت انتظار دارند. یارانه ماه رمضان سال 1401 واریز شد و سال 1402 واریز نشد. یارانه نوروزی موضوعی است که تا به حال محقق نشده اما دولت با افزایش اعتبار کالابرگ سعی کرده به مردم عیدی بدهد. تازه ترین اخبار درباره یارانه را بخوانید.

معاون وزیر کار گفت: یارانه ایثارگرانی که پس از دهک‌بندی مشمول کالابرگ شدند، افزایش پیدا کرده است.

به نقل از خبرآنلاین، علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، در مورد دهک‌بندی ایثارگران گفت: یک مرجع در سطح کشور وجود دارد که بر اساس شاخص‌های اقتصادی هر خانوار و کد ملی افراد، وسع خانوار را مشخص می‌کنیم و با جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی، تحلیل و وسع‌سنجی انجام می‌شود.

اقتصادآنلاین نوشت: وی افزود: بنابراین ما نمی‌دانیم این خانواده تحت حمایت کمیته امداد بوده یا بنیاد شهیدی است و یا زیرمجموعه بهزیستی قرار دارد؛ ما اعلام می‌کنیم و خودش متوجه می‌شود که بین دهک یک تا ۱۰ قرار گرفته است.

عسگریان عنوان کرد: در حال حاضر کالابرگ به ۷ دهک رسیده و دهک‌های بالاتر را شامل نشده است و کسانی که وسع‌شان پایین‌تر است و نیازمند هستند، در دهک‌هایی پائین قرار می‌گیرند.در قالب طرح «فجرانه» به مدت ۳ ماه اعتبار تشویقی از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. بنابراین یارانه ایثارگرانی که پس از دهک بندی مشمول کالابرگ شدند، افزایش پیدا کرده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4mbkb2

پربیننده ترین




اخبار داغ