یارانه| افزایش یارانه| یارانه نقدی| یارانه نقدی 1402

طرح افزایش یارانه ها کلید خورد| چطوری مبلغ یارانه نقدی را به 620 هزار تومان افزایش دهیم؟+ویدئو

یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک یک تا 9 تغییر کرد و برای افزایش میلغ یارانه این کار را انجام دهید.
کد خبر: 8658
طرح افزایش یارانه ها کلید خورد| چطوری مبلغ یارانه نقدی را به 620 هزار تومان افزایش دهیم؟+ویدئو

یارانه نقدی از آذرماه ۱۳۸۹ به‌ازای هر نفر واریز می‌شود. خانوار سه نفره که در دهک درآمدی چهار تا ۹ قرار دارند به این ترتیب ماهیانه دست کم ۹۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می‌کنند. یارانه نقدی خانوار دهک اول، دوم و سوم که زیر پوشش کمیته امداد یا بهزیستی هستند، نفری ۴۰۰ هزار تومان محاسبه می‌شود.

کالابرگ، تغییر جدید در پرداخت یارانه‌ها را رقم زد، اما استفاده از آن اختیاری است و به‌منظور تشویق سرپرست خانوار برای خرید کالای اساسی و ۱۱ قلم خوراکی، یارانه تشویقی را منظور می‌کنند.

یارانه تشویقی به‌شکل اعتبار خرید پرداخت می‌شود و اگر از آن استفاده کنید یارانه هر نفر در خانوار دهک یک تا سه به ۶۲۰ هزار تومان و یارانه هر نفر حاضر در دهک چهار تا هفت به ۵۲۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند. سرپرست خانوار سه‌نفره در هر کدام از این دهک‌ها ماهی یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان و یک میلیون و ۸۶۰ هزار تومان یارانه دریافت خواهد کرد. یارانه خانوار دهک هشت و ۹ همچنان مانند گذشته نفری ۳۰۰ هزار تومان است و هنوز امکان استفاده از کالابرگ را پیدا نکرده‌اند.

 یارانه‌ نقدی ویژه‌ دولت برای دهک‌های پایین در نظر گرفته  شد. با پرداخت یارانه نقدی از اقشار کم‌درآمد نیست حمایت می شود اما با شدت گرفتن تورم در کشور، یارانه نقدی دست‌گیر اقشار کم درآمد جامعه شده است. یارانه نقدی فردا بیستم واریز نمی شود. 

یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک یک تا سه، بیست وپنجم ماه واریز می‌شود و سایر خانوار یعنی دهک چهار، پنج، شش، هفت، هشت و ۹ باید پنج روز بعد منتظر دریافت یارانه باشند.

برای اینکه بدانید چطور یارانه خودمون رو به ۵۲۰ یا ۶۲۰ هزار تومان افزایش بدیم؟ ویئو زیر را حتما ببینید.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4jvyk4

پربیننده ترین




اخبار داغ