محسن چاوشی| محسن چاوشی و همسرش| همسر محسن چاوشی

محسن چاوشی این بار در کرمان زندانی آزاد کرد| آزادی ۲۰ زندانی با کمک خواننده محبوب کشور

محسن چاوشی باز هم زندانی آزاد کرد.
کد خبر: 49934
محسن چاوشی این بار در کرمان زندانی آزاد کرد| آزادی ۲۰ زندانی با کمک خواننده محبوب کشور

محسن چاوشی از معدود خوانندگان موسیقی ایران است که تا به حال کنسرتی برگزار نکرده است. محسن چاوشی موسیقی را از سال 1383 با آلبوم نفرین آغاز کرد و طی 20 سال اخیر آهنگ های خاطره انگیزی خلق کرده است. محسن چاوشی برای فیلم سنتوری و سریال شهرزاد ترانه هایی خواند که در تاریخ موسیقی ایران ماندگار شده است. محسن چاوشی در سال های اخیر صدها زندانی را به کمک هوادارانش آزاد کرده که از این حیث او را به شخصیتی متمایز و فوق العاده تبدیل کرده است.

محسن چاوشی خواننده مطرح و مردمی کشور که بار‌ها برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در کرمان کمک کرده است، با ایجاد کمپین حمایتی با عنوان «جمعیت حیدر» و جلب کمک‌های مردمی و خیران در فضای مجازی زمینه‌ساز آزادی این محکومان از زندان و بازگشت آبرومندانه آن‌ها به کانون گرم خانواده می‌شود.

به گزارش فارس، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محسن چاوشی در سال‌های گذشته هم از طریق صفحه شخصی خود در فضای مجازی با جمع آوری کمک‌های مردمی زمینه آزادی تعدادی از محکومان مالی غیرعمد را فراهم کرده و در حال حاضر با کمک ۳ میلیارد ریالی وی تعداد ۲۰ نفر از مددجویان غیرعمد استان از زندان آزاد می‌شوند.

در میان اخبار

سیدحجت‌الله موسوی‌قوام ادامه داد: هنرمند واقعی، شخصی است که از هنر خود در راه کمک به همنوعان و شاد کردن دل آن‌ها استفاده می‌کند و محسن چاوشی چنین هنرمندی است.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4jmzgz

پربیننده ترین




اخبار داغ