افزایش سرعت گوشی| افزایش عمیر گوشی| ترفند افزایش عمر گوشی

ترفندهای افزایش عمر تلفن همراه| با این ترفندها عمر گوشی خود را افزایش دهید

افزایش عمر تلفن همراه یکی از دغدغه‌های کاربران است چراکه خرید یک گوشی جدید چندان مقرون به صرفه نیست. اما برخی ترفندهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌تواند به کاربران کمک کند تا عمر گوشی خود را افزایش دهند.
کد خبر: 41558
ترفندهای افزایش عمر تلفن همراه| با این ترفندها عمر گوشی خود را افزایش دهید

حتما برای شما هم پیش آمده است که سرعت گوشی اندروید بعد از مدتی پایین آمده است و عملکرد ضعیفی در پردازش داده دارد. اگر برنامه های مورد علاقه شما مانند روزهای قبل با سرعت قابل قبول روی صفحه نمایش گوشی اندروید ظاهر نمی شود، جای نگرانی نیست. پس برای بهره مندی از سرعت گوشی اندروید بالا حتما نباید یک گوشی هوشمند جدید بخرید بلکه با یک ترفندهای ساده این مشکل قابل حل است.

افزایش عمر تلفن همراه یکی از دغدغه‌های کاربران است چراکه خرید یک گوشی جدید چندان مقرون به صرفه نیست. اما برخی ترفندهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌تواند به کاربران کمک کند تا عمر گوشی خود را افزایش دهند.

استفاده از قاب مناسب

همه ما برای محافظت از گوشی خود از قاب‌های رنگارنگ و زیبا استفاده می‌کنیم ولی دراین میان گاه فقط به شکل ظاهری قاب گوشی اهمیت می‌دهیم و اهمیتی به استحکام آن نمی‌دهیم. این درحالی است که باید هنگام خرید قاب گوشی، کاملاً هوشمندانه رفتار کنید. خرید یک قاب مناسب و محکم می‌تواند از گوشی محافظت کرده و در صورت افتادن، از شکستن آن جلوگیری شود.

مراقبت از باتری گوشی

برای شارژ کردن گوشی باید از روز نخست خرید گوشی، نکاتی را رعایت کنید. اجازه ندهید شارژ گوشی از 15درصد کمتر شود و هیچ نیازی هم نیست که به طور دائم شارژ آن به صد درصد برسد. در غیر این صورت باید منتظر خراب شدن باتری گوشی باشید. هرچند اگر گوشی بیش از حد داغ شود خود به خود خاموش می‌شود، اما به خاطر داشته باشید که این اتفاق به باتری فشار وارد می‌کند و عملاً می‌تواند طول عمر گوشی را کاهش دهد.

لزوم به‌روزرسانی برنامه‌ها

اگر می‌خواهید گوشی شما عمر طولانی‌تری داشته باشد نباید سپر امنیتی را فراموش کنید. برای این کار باید سیستم عامل و نرم‌افزارهای گوشی‌های اندرویدی یا آیفون خود را به روز کنید. برای به‌روزرسانی‌های سیستم در گوشی‌های ‌اندرویدی، می‌توانید با باز کردن برنامه تنظیمات و جست‌وجوی «به‌روزرسانی نرم‌افزار»، موضوع را بررسی کنید. همچنین می‌توانید منتظر بمانید تا گوشی به شما هشدار دهد که به‌روزرسانی در حال تعلیق است و سپس دستورات را دنبال کنید. گوگل تقریباً اول هر ماه به‌روزرسانی‌های امنیتی اندروید را منتشر می‌کند، بنابراین در اواسط هر ماه بررسی کنید که آیا گوشی شما به‌روزرسانی دارد یا خیر.

دارندگان گوشی آیفون هم این امکان را دارند که به گوشی خود اجازه دهند به روزرسانی‌های جدید را به صورت خودکار نصب کنند. گوشی شما دقیقاً پس از انتشار به‌روزرسانی‌ها، آنها را دانلود و نصب نمی‌کند بلکه یک یا دو روز پس از اتمام به‌روزرسانی، آنها را دانلود ‌کرده و سپس فرایند نصب را برای دفعه بعد که یک‌شبه شارژ می‌شود برنامه‌ریزی می‌کند.

برای نصب به روزرسانی یا روشن کردن به روزرسانی‌های خودکار لازم است به بخش تنظیمات> عمومی> به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید؛ اگر به‌روزرسانی در دسترس است، برای نصب آن دستورات را دنبال کنید اگر نه، روی به‌روزرسانی‌های خودکار ضربه بزنید و آن را روشن یا خاموش کنید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4jmymz

پربیننده ترین




اخبار داغ