حقوق| حقوق کارمندان| واریز حقوق کارمندان

آیا حقوق کارمندان دولت امروز واریز می شود؟ | خبر مهم وزیر اقتصاد درباره واریز حقوق و یارانه

در پی شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی اخباری مبنی بر احتمال عدم واریز حقوق کارمندان منتشر شده است که وزیر اقتصاد درباره واریز حقوق و یارانه توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: 43910
آیا حقوق کارمندان دولت امروز واریز می شود؟ | خبر مهم وزیر اقتصاد درباره واریز حقوق و یارانه

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین و ارائه خدمات وجود ندارد، گفت: در حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی و خزانه‌داری به همین ترتیب حقوق بازنشستگان و کارمندان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده و یا در مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانکی است و امروز خاتمه پیدا خواهد کرد.

احسان خاندوزی امروز (دوشنبه) درباره جلسه فوق‌العاده هیات دولت، اظهار داشت: چه در تامین کالاهای اساسی، حوزه انرژی و سوخ و چه در حوزه خدمات مالی بانکی و پولی هیچ مشکلی در تامین و ارائه خدمات وجود ندارد.

وی با اشاره به حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی و خزانه‌داری افزود: به همین ترتیب حقوق بازنشستگان و کارمندان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده و یا در مرحله پایانی در حوزه اجراییات است که ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه بر اساس گزارش شاخص‌های وضعیت اقتصادی، شرایط کاملاً با ثبات و تحت مدیریت بخش‌های اقتصادی کشور است، گفت: مقرر شد کمیته ستاد اقتصادی دولت به صورت روزانه پایش مستمر را تا پایان دوره ماموریت این دولت ارائه کند تا خللی در عملکرد دستگاه‌های اقتصادی کشور رخ ندهد و این روند به شکل روزانه ادامه بدهند و گزارش به معاون اول ارائه می‌شود.

خاندوزی تاکید کرد: اگر نیاز به تدابیر فوریتی باشد توسط معاون اول رئیس جمهور و یا هیات دولت اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه جلسه امروز هیات دولت با ثبات و امیدبخش بود، بیان کرد: جلسه فوق‌العاده امروز هفت صبح در محل همیشگی با ریاست آقای مخبر برگزار شد و با توجه به مشی آیت‌الله رئیسی، اعضای هیات دولت از آخرین وضعیت در حوزه‌های کاری خود ارائه کردند.

وزیر اقتصاد گفت: وزرا و اعضای اقتصادی دولت، روسای سازمان برنامه بودجه و بانک مرکزی گزارشی به هیات وزیران ارائه کردند.

خاندوزی با بیان اینکه سه سال سیره و مشی آیت‌الله رئیسی برای همه اعضای دولت درس‌آموز بوده است، ادامه داد: این ارتباط فراتر از رابطه کابینه به جهت پیروی از مشی یک سیاستمدار، صادق، مردمی، مجاهد خستگی‌ناپذیر، ولایت‌مدار، دغدغه‌مند مشکلات مردم بود و با همگرایی خوبی در هیات دولت و کابینه مواجه بودیم.

وی عنوان کرد: آقای مخبر ضمن تاکید بر ادامه مسیر و همان شیوه آیت‌الله رئیسی و تدبیر امور روزانه تاکید کرد، فضای همدلی امروز وجود داشت و بدون هیچ‌گونه کاستی و خللی ادامه دارد. همچنین امروز چند مصوبه امروز هیات دولت داشت و چند مصوبه گذشته که در دستور کار باقی مانده بود هم رای گیری و ابلاغ خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مسیر امور اداره کشور به شکل عادی ادامه خواهد داشت.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4jmxdz

پربیننده ترین




اخبار داغ