فروش فوق العاده سایپا| ثبت نام فروش فوق العاده سایپا| فروش فوق العاده سایپا و ایران خودرو

آغاز فروش فوق‌ العاده سایپا ویژه تیر 1403 | شرایط فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L

امروز سه شنبه طرح فروش فوق العاده خودرو کوییک آغاز شد.
کد خبر: 49034
آغاز فروش فوق‌ العاده سایپا ویژه تیر 1403 | شرایط فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L

فرش فوق العاده سایپا ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانوادگی و جایگزینی خودروهای فرسوده از روز سه شنبه آغاز می شود. در تازه ترین فروش فوق العاده سایپا خودروی کوییک به حراج گذاشته شده است. این سری فروش فوق العاده سایپا از روز سه شنبه تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

شرکت پارس خودرو بر اساس برنامه مدون عرضه محصولات تولیدی خود و در راستای امکان ثبت نام مشتریان جدید فروش فوق العاده خودروی کوییک GXR-L ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودرو‌های فرسوده را از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه (۱۹ تیرماه) از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس http://saipa.iranecar.com آغاز کرده است. این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

متقاضیان جهت تسهیل در فرایند ثبت نام، می‌توانند به آدرس یاد شده مراجعه و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

شایان ذکر است ثبت نام در این طرح فروش صرفاً از طریق آدرس فوق الذکر امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

شرایط اختصاصی بخشنامه جهت متقاضیان عادی:

۱- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.
۲- محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو میباشد.)
۴- امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی فعال با عمر خودروی موضوع پلاک مزبور کمتر از پنج سال میسر نمی‌باشد.
۵- متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

این خودرو با قیمت قطعی ۳۸۴ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به فروش می‌رسد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4jmnme

پربیننده ترین




اخبار داغ