دونالد ترامپ| خانه دونالد ترامپ| سن دونالد ترامپ

در مناظره دونالد ترامپ و بایدن منتظر چه باشیم؟ | جزئیات اولین مناظره دونالد ترامپ و بایدن که صبح جمعه برگزار می شود

جو بایدن و دونالد ترامپ ساعت 7:30 جمعه 8 تیر برای انجام مناظره تاریخی به میدان می‌روند
کد خبر: 47782
در مناظره دونالد ترامپ و بایدن منتظر چه باشیم؟ | جزئیات اولین مناظره دونالد ترامپ و بایدن که صبح جمعه برگزار می شود

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به دنبال باز پس گرفتن قدرت خود در کاخ سفید است. دونالد ترامپ برای پیروز شدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جو بایدن را مقابل خود می بینید؛ رئیس جمهور فعلی آمریکا که در دور قبلی انتخابات موفق به شکست ترامپ شد. دونالد ترامپ در حال حاضر از شانس بیشتری برای کسب اکثریت آرای الکترال در انتخابات آمریکا برخوردار است. 

نخستین مناظره بایدن و ترامپ ساعت ۹ امشب به وقت محلی (نیویورک و واشنگتن دی سی) با حضور دو مجری و بدون حضور تماشاچیان در استودیوی شبکه تلویزیونی سی ان ان برگزار می شود.

بایدن و ترامپ موافقت کرده اند که در یک تریبون حاضر شوند و جایگاه آنها با سکه تعیین شود و میکروفون‌ها نیز در طول مناظره به جز نامزدی که نوبت سخنرانی است، خاموش خواهد بود چرا که آخرین مناظره آنها در سال ۲۰۲۰ با تنش فراوان همراه بود و ترامپ اجازه نمی داد بایدن سخنانش را کامل کند که این رفتار، بایدن را مجبور به واکنش کرد و گفت: "نمی توانی خفه شوی مرد؟"

بر اساس اعلام سی ان ان، هیچ وسیله یا یادداشتی روی صحنه مجاز نخواهد بود و به نامزدها فقط یک خودکار، کاغذ و یک بطری آب داده می شود.

این مناظره که در آتلانتای جورجیا برگزار خواهد شد، ۹۰ دقیقه طول خواهد کشید و در طول آن ستادهای انتخاباتی دو نامزد نمی توانند با آنها تعامل داشته باشند.

مناظره‌های تلویزیونی مدت‌هاست که بخش مهمی از مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری در آمریکا است و لحظات تاریخی را برای نامزدها رقم زده است.

روسای جمهور در یک شب نادر با چالش جدید عملکرد روبرو می شوند و خارج از محیط امن دفتر خود در کاخ سفید، باید با رقبای خود مواجه شوند.

ترامپ خودش قربانی اولین مناظره در سال ۲۰۲۰ شد. او در آن سال در کلیولند درحالی که به نظر مریض به نظر می آمد، روی صحنه حاضر شد، چند روز بعد آزمایش کرونای او مثبت شد و به صورت مکرر حرف بایدن را قطع می کرد تا زمانی که بایدن دموکرات به او گفت: "خفه شو". ترامپ بعدا به دستیارانش گفت که باید رویکرد متعادل تری به کار می برد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4jmloo

پربیننده ترین




اخبار داغ