شهاب حسینی| شهاب حسینی و همسرش| همسر شهاب حسینی

شهاب حسینی و هانده ارچل عید فطر به سینماها می آیند | اکران فیلم شهاب حسینی، پارسا پیروزفر و ستاره های ترک

دو فیلم سینمایی جدید به مناسبت عید سعید فطر راهی اکران می‌شوند.
کد خبر: 20858
شهاب حسینی و هانده ارچل عید فطر به سینماها می آیند | اکران فیلم شهاب حسینی، پارسا پیروزفر و ستاره های ترک

شهاب حسینی از جمله ستارگان سینمای ایران است که این روزها به خاطر ایفای نقش در سریال گناه فرشته بار دیگر بر سر زبانها افتاده است. شهاب حسینی بازیگری را از دهه هفتاد آغاز کرده و اوایل دهه هشتاد با ایفای نقش در چند سریال از جمله تب سرد به شهرت فراوان رسید و بعد وارد سینما شد و دوران اوج او در بازیگری آغاز شد. شهاب حسینی برای بازی در فیلم فروشنده برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن شد.

همایون اسعدیان - دبیر شورای صنفی نمایش - درباره مصوبان جلسه روز گذشته شورا (۱۸ فروردین‌ماه) به ایسنا گفت: مقرر شده که اکران دو فیلم سینمایی «سال گربه» و «مست عشق» برای عید سعید فطر آغاز شود.

فیلم سینمایی «سال گربه» با پخش «خانه فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی مگامال و فیلم سینمایی «مست عشق» با پخش «فیلمیران» به سرگروهی پردیس سینمایی ایرانمال به نمایش درمی‌آیند و مقرر گردید اکران فیلم سینمایی «سال گربه» از ۲۲ فروردین و اکران فیلم «مست عشق» از ۲۹ فروردین در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

«سال گربه» سال گذشته به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی بدون خبررسانی ساخته شده و در آن بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، نوشین تبریزی و رضا رشیدپور بازی کرده‌اند.

«مست عشق» که هم چند سال قبل به صورت مشترک با ترکیه ساخته شده، فیلمی به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند است.

این فیلم یک پروژه پرحاشیه در طول ساخت بود که در مقطعی تا مرز پخش شدن در قالب سریال از شبکه‌های ترکیه هم پیش رفت، اما با پیگیری‌هایی که صورت گرفت راش‌های فیلم به طور کامل در اختیار سازندگان ایرانی قرار گرفت و در نهایت آماده نمایش شده است.

«مست عشق» روایتی از زندگی مولانا و شمس تبریزی با بازی پارسا پیروزفر و شهاب حسینی است و در کنار تعدادی دیگر از بازیگران ایرانی مثل حسام منظور جمعی از بازیگران مطرح ترکیه از جمله هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور دارند.

به گفته اسعدیان اکران دیگر فیلم‌های روی پرده همچنان ادامه خواهد داشت.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4j5rde

پربیننده ترین




اخبار داغ