اشکان خطیبی| بیماری اشکان خطیبی| اشکان خطیبی و همسرش

پشیمانی اشکان خطیبی بازیگر سریال خاتون از مهاجرت به اروپا | ابتلای اشکان خطیبی به بیماری C-PTSD

اشکان خطیبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مصاحبه ای از شرایط سخت زندگی در اروپا سخن گفته و از این تصمیم خود اظهار پشیمانی کرده است.
کد خبر: 39990
پشیمانی اشکان خطیبی بازیگر سریال خاتون از مهاجرت به اروپا | ابتلای اشکان خطیبی به بیماری C-PTSD

اشکان خطیبی از بازیگران معروف و مشهور سینما و تلویزیون است که ایده های جالبی در سر داشت اما به داشته هایش پشت پا زد. اشکان خطیبی که در زمینه موسیقی و تئاتر دستی بر آتش داشت، پس از سال ها فعالیت در سینما و تلویزیون چندی پیش مهاجرت کرد و در ایتالیا ساکن شد.

اشکان خطیبی با آناهیتا درگاهی بازیگر سریال قطب شمال که اخیرا قسمت اول آن پخش شد، ازدواج کرده است. اما مهم ترین مسئله این است که آناهیتا درگاهی با او مهاجرت نکرده است و گویا از هم جدا شدند. خبر طلاق این زوج هنری از آنجایی قوت گرفت که آناهیتا درگاهی زیر پست تولد اشکان خطیبی تولد او را تبریک گفته و اشکان خطیبی در جواب به او از فعل گذشته استفاده کرده و در آخر از ایموجی قلب با بانداژ استفاده کرده است.

حالا بعد از تمام این حواشی، اشکان خطیبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مصاحبه ای از شرایط سخت زندگی در اروپا گفت و عنوان کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم؛ در ایران همه چیز داشتم و مدیر بودم! اگر اشتباه کردیم همگی با هم اشتباه کردیم! زندگی در اروپا کار راحتی نیست؛ اینجا به بیماری C-PTSD مبتلا شدم و تحت درمانم؛ نه بدنم و نه ذهنم دیگر توانایی کار کردن ندارد! اصلا از کیفیت کار‌هایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم و حدود ۶ سال است که روی صحنه نرفتم؛ سخت است واقعا سخت است؛ بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد!




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/2rb9wz

پربیننده ترین




اخبار داغ