رضا داوودنژاد| رضا داوودنژاد درگذشت| همسر رضا داوودنژاد

خوانندگی و رقص هندی رضا داوودنژاد با خواهر زاده اش| دلتنگی زهرا داوودنژاد برای برادرش رضا داوودنژاد

زهرا داوودنژاد بعد از خاکسپاری برادرش با انتشار دابسمش دخترش در کنار رضا داوودنژاد یک متن برای داوودنژادهای زیرخاک نوشت.
کد خبر: 25407
خوانندگی و رقص هندی رضا داوودنژاد با خواهر زاده اش| دلتنگی زهرا داوودنژاد برای برادرش رضا داوودنژاد

رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون و همسر غزل بدیعی درگذشت. رضا داوودنژاد با بازی در فیلم های پدرش شناخته شد. مخاطبان دهه 60 با سریال پشت کنکوری ها با رضا داوودنژاد خاطره دارند. رضا داوودنژاد سالها پیش عمل پیوند کبد انجام داد و در این رابطه کبد عسل بدیعی خواهر همسرش بعد از فوت ناگهانی به او جان دوباره داد.

مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا داوودنژاد روز شنبه ۱۸ فروردین ماه از مقابل خانه سینما با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.

رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران که ۱۳ فروردین ماه به دلیل عوارض عفونت خونی از دنیا رفت، دیروز کنار مادربزرگش احترام‌سادات حبیبیان (مامان آتی) به خاک سپرده شد. در این مراسم داوودنژادها اشک ریختند و بارها خاطرات خود را با رضای عزیزشان مرور کردند.

زهرا داوود نژاد با انتشار دابسمش دخترش در کنار رضا داوود نژاد نوشت:

و رضایی که برای همیشه زیر خاکی شد!
از بس که همیشه لاکچری زندگی کردی و لارژ ترین مردی بودی که تو زندگی ام دیدم ،حالا هم به خانواده زیر خاکی ها ،ارزش افزوده میدی و از قلبهای یک ملت ، مالیات رفتن آت رو گرفتی ....
لطفا از رهایی و نامحدودی و آزادی و آرامش و شادی خودت در آغوش پروردگار ، بر ما ببخش و مثل همیشه که برای بابا ستون بودی و برای یلدا تکیه گاه ، از شادی و آرامش آت بر اونها جاری کن!
و منو  بیشتر از همیشه دوست داشته باش ❤️
من مثل همیشه بیدارم ....
تو  بخواب برای همیشه

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4dx59m

پربیننده ترین




اخبار داغ