جن گیر| جن گیری

ماجرای عجیب جن‌ گیری در فضای مجازی| نجات مردم از دست ابلیس و شیاطین با توهین و فحاشی

اخیرا فردی مدعی پاکسازی جسم و روح مراجعان از دست شیطان و اجنه شده است، مبالغ میلیونی از آن‌ها دریافت می‌کند تا جن گیری کند.
کد خبر: 10055
ماجرای عجیب جن‌ گیری در فضای مجازی| نجات مردم از دست ابلیس و شیاطین با توهین و فحاشی

از گذشته تا به امروز، بحث جن و جن گیری مطرح بوده است و برخی از افرادی که اعتماد به نفس پایینی دارند و توانایی حل مشکلات خود را ندارند به رمال ها روی می آورند با استفاده از اجنه و جن گیری راهی برای مشکلات خود پیدا کنند.

اخیرا فیلم‌هایی در فضای مجازی از فردی منتشر شده که ادعا می‌کند، می‌تواند ابلیس را از درون شما به بیرون بکشد، حال بد شما را درمان کند و در‌های گشایش را به رویتان باز کند. این فرد ادعا می‌کند که آگاه به علوم غریبه است و شاگردان بسیاری هم دارد که در راستای نجات مردم ایران از دست ابلیس و شیاطین کار می‌کند.

این فرد که مدعی پاکسازی جسم و روح مراجعان از دست شیطان است، مبالغ میلیونی از آن‌ها دریافت می‌کند و نکته قابل توجه این است که علی‌رغم مسدود شدن شماره‌های تماسش توسط دادستانی، شماره تلفن جدید معرفی می‌کند و همچنان در حال فعالیت است.

ویدیو‌های منتشر شده از فعالیت این فرد حاوی صحنه‌های خشنی از فحاشی و خشونت فیزیکی با مراجعان به بهانه پاکسازی آن‌ها از دست ابلیس است. حاضران در این فیلم‌ها شاهد خشونت‌های این فرد هستند، اما واکنشی نشان نمی‌دهند و اجازه می‌دهند که وی به رفتار و توهین‌هایش ادامه دهد. این فرد مخاطبان را تشویق می‌کند که برایش تبلیغ کنند و باعث نجات آدم‌های دیگر شوند!

این موضوع را از چند منظر می‌توان بررسی کرد؛ اول اینکه باید از نهاد‌های نظارتی پرسید که چطور فردی می‌تواند آشکارا مردم را به خرافات تشویق کرده و کسب درآمد کند، اما فعالیت‌های وی متوقف نمی‌شود؟ اشاعه خشونت و خرافات جرم محسوب نمی‌شود؟

چرا هنوز جادوگری خریدار دارد؟

از جنبه دیگر باید بررسی کرد که چرا مردم در قرن حاضر با وجود افزایش آگاهی اجتماعی همچنان برای حل مشکلاتشان سراغ این موارد می‌روند.

مصطفی اقلیما؛ رئیس انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران، استاد دانشگاه و محقق در این باره به ایسکانیوز گفت: کسانی که بیشترین مراجعه را به رمال‌ها دارند یا افراد گرفتار آسیب‌های اجتماعی هستند که برای شنیدن حرف امیدوار کننده‌ای به این افراد مراجعه می‌کنند یا در مقابل کسانی را داریم که هنوز وابسته به اعتقادات شکل گرفته از دوران کودکی خود بوده و در امور مختلف به رمال‌ها مراجعه می‌کنند. البته این موضوع تنها به ایران اختصاص ندارد و حتی در کشور‌های اروپایی هم رایج است.

رمال‌ها روانشناسان قهاری هستند

اقلیما معتقد است که افراد تصور می‌کنند با آرامش و خوش‌باوری که از سمت رمال‌ها می‌گیرند احساس بهتری دارند تا اینکه مثلا برای حل یک بحران روحی به روانشناس مراجعه کنند. وی افزود: رمال‌ها به خوبی با زبان بدن و اصول متقاعد کردن آدم‌ها آشنایی دارند و طوری حرف می‌زنند که فرد تصور کند، راست می‌گوید و به دنبال نشانه‌هایی برای اثبات حرف رمال در ذهنش می‌گردد؛ مثلا دختری را می‌شناختم که رمال به او گفته بود با کسی ازدواج می‌کند که اول اسمش با حرف میم شروع می‌شود، پس از مدتی با کسی آشنا شد که اول اسمش میم داشت و اتفاقا با همان هم ازدواج کرد؛ در حقیقت وقتی به ما می‌گویند اتفاق خاصی برایت می‌افتد، ما در ذهن‌مان دنبال آن می‌گردیم تا پیدایش کنیم.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4dnbp2
منبع خبر: ایسنا

پربیننده ترین




اخبار داغ