بورس| بورس منطقه ای | بازار بورس

بازگشت دامنه نوسان قیمت سهام به 6 درصد منفی و مثبت| زمان تغییر دامنه نوسان در بازار بورس

دامنه نوسان قیمت در بازار سهام از از این تاریخ به روال سابق و به مثبت و منفی ۶ درصد تغییر می‌کند.
کد خبر: 47307
بازگشت دامنه نوسان قیمت سهام به 6 درصد منفی و مثبت| زمان تغییر دامنه نوسان در بازار بورس

بازار بورس در سال های اخیر شرایط مساعدی ندارد. ریزش مداوم شاخص بورس باعث شده که این بازار جذابیت خود را برای سرمایه گذاری از دست بدهد. امسال سرمایه گذاری در بازار بورس یک اتفاق درو از انتظار است.دولت با ایجاد تغییراتی همواره سعی دارد که روند بازار سهام را متحول کند تا شاید بورس جان دوباره بگیرد.

رئیس سازمان بورس اعلام کرد: دامنه نوسان قیمت در بازار سهام از ۹ تیرماه ۱۴۰۳ به روال سابق و به مثبت و منفی ۶ درصد تغییر می‌کند.

به گزارش سازمان بورس، مجید عشقی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، اظهار داشت: با پیشنهاد شرکت بورس تهران مبنی بر تمدید مهلت یک ساله شرکت‌های ایران خودرو و سایپا جهت خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت موافقت شد. وی درباره دیگر مصوبات این جلسه افزود: همچنین پس از ارائه گزارش کارشناسی مدیریت نظارت بر بازار در خصوص دامنه نوسان و بررسی سناریوهای مختلف، مقرر شد دامنه نوسان معاملات در کلیه بازارها به استثنای بازار پایه از تاریخ 9 تیر ماه به ۶+- تغییر کند.

قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، دلایل تصمیم جدید هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر تعیین دامنه نوسان ۶ درصدی را تشریح کرد و گفت: پس از حادثه سقوط بالگرد و درگذشت نابهنگام رئیس جمهور و هیأت همراه، سازمان بورس و اوراق بهادار اقدامات لازم را به منظور حمایت از حقوق و منافع سرمایه‌گذاران اتخاذ کرد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4djbjj

پربیننده ترین




اخبار داغ