مهران غفوریان| مهران غفوریان و دخترش| دختر مهران غفوریان

جشن تولد 5 سالگی دختر مهران غفوریان در سینما| تبریک ویژه مهران احمدی به مهران غفوریان

جشن تولد دختر مهران غفوریان در اکران مردمی فیلم سینمایی «آبی روشن» در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.
کد خبر: 8030
جشن تولد 5 سالگی دختر مهران غفوریان در سینما| تبریک ویژه مهران احمدی به مهران غفوریان

مهران غفوریان کمدین محبوب کشورمان است که بیشتر مجموعه های  طنز در سال های اخیر ایفای نقش کرده و به واسطه نقش های جذابش محبوبیت ویژه ای در بین مردم دارد. مهران غفوریان مدتی بخاطر بیماری از بازیگری فاصله گرفته بود اما با قدرت بیشتری برگشته اما به جای ژانر طنز در فیلم ها و سریال ها در نقش یک فرد جدی بازی می کند. مهران غفوریان بعد از عمل جراحی قلب و بهبودی با حضور در سریال نیسان آبی و زخم کاری باری دیگر فعالیت هنری خود را آغاز کرده است.

مهران غفوریان ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ با آرزو غفوریان ازدواج کرده است که حاصل زندگی آنها یک دختر با نام «هانا» است. میزان علاقه مهران غفوریان به دخترش به طرق مختلف بیان شده و تمامی مخاطبان این بازیگر از علاقه شدید او به دخترش خبر دارند. همین شدت علاقه باعث شد که در اکران عمومی فیلم آبی روشن با بازی مهران غفوریان برای هانا یک جشن تولد بگیرند. فیلم «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین میری و بازی مهران غفوریان در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون: مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو و کاظم هژیرآزاد، سامان مهکویه و دیگر بازیگران در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

در ویدئو زیر تولد دختر مهران غفوریان در اکران مردمی فیلم سینمایی «آبی روشن» در پردیس سینمایی کوروش و تبریک ویژه مهران احمدی را خواهید دید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4bjdv3
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ