سیاوش قمیشی| آهنگ عالیجناب سیاوش قمیشی| سیاوش قمیشی بیوگرافی

راز زندگی خصوصی سیاوش قمیشی لو رفت| عکس سیاوش قمیشی در کنار ششمین همسرش در 79 سالگی

گفتگوی سیاوش قمیشی، خواننده ایرانی ساکن آمریکا با علیرضا امیرقاسمی، مجری یکی از شبکه‌های ماهواری حرف و حدیث‌هایی برانگیخته است، هم زمان تصاویری از همسر قمیشی نیز منتشر شده و به بازار اخبار اصطلاحا زرد دامن زده است.
کد خبر: 49878
راز زندگی خصوصی سیاوش قمیشی لو رفت| عکس سیاوش قمیشی در کنار ششمین همسرش در 79 سالگی

سیاوش قمیشی از خوانندگان باسابقه ایرانی است که حدود 45 سال است خارج از کشور زندگی می کند. سیاوش قمیشی آهنگ های معروفی مانند بی سرزمین تر از باد، فرنگیس، طلوع من، الکی و طاقت بیار را اجرا کرده است. سیاوش قمیشی که متولد اهواز است در حال حاضر 79 سال دارد.

سیاوش قمیشی در مصاحبه با امیرقاسمی در پاسخ به این سوال که اختلاف سنی زیاد شما با همسرتان مشکلی در زندگی ایجاد کرده است یا نه؟؛ گفته بود:

حدود بیست سال است که با لی‌لی ازدواج کرده‌ام. با اینکه من و لی‌لی از نظر سنی فاصله زیادی داریم، اما زندگی عاشقانه‌ای داریم و خوشبخت هستیم.

همزمان با این اظهارات تصاویری از همسر وی در یکی از موزیک ویدئوهایش به نام عاشق در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است که این اولین بار است تصویری از همسر سیاوش قمیشی منتشر شده است.

عکس و اطلاعات از زندگی بازیگران و خوانندگان از هر قشر در زمره اخباری حاشیه‌ای و زرد دسته بندی می‌شوند که مورد توجه خبرنگاران پاپاراتزی است و گاه اثار مخربی هم برای فرد و هم برای مخاطبان و مردم در پی دارد.

سیاوش قمیشی در ۲۹ سالگی با دختری بنام لیلا وصال ازدواج کرد. حاصل این زندگی یک فرزند بنام علیرضا می باشد که مدتی در شیراز زندگی می کرد.سیاوش قمیشی رابطه خوبی با پسرش که ترانه سرا و خواننده نیز شده ندارد. او می گوید با هم در تماس نیستیم چون زندگی اش مورد تایید من نیست.

قمیشی بعد از طلاق خود ۵ بار دیگر ازدواج کرد که همگی به جدایی ختم شدند. گفته می شود ششمین همسر او با نام لی لی ۳۶ سال با او اختلاف سنی دارد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4bbvv5

پربیننده ترین




اخبار داغ