عکس امیر تتلو در تیمارستان| امیر تتلو در زندان| امیر تتلو| امیر تتلو و همسرش| آهنگ تتلو

تشریح آخرین وضعیت پرونده تتلو| امیر تتلو در زندان است یا تیمارستان؟

آخرین وضعیت از پرونده تتلو تشریح کرد.
کد خبر: 9278
تشریح آخرین وضعیت پرونده تتلو| امیر تتلو در زندان است یا تیمارستان؟

امیر تتلو خواننده جنجالی سبک آر اند بی چند هفته ای است که در بازداشت به سر می برد. امیر تتلو پس از مهاجرت از ایران در کشور ترکیه زندگی می کرد که پلیس ترکیه این خواننده را به خاطر رفتارهای غیر اخلاقی اش به پلیس ایران تحویل داد و در حال حاضر پرونده ای برای او در دادگاه تشکیل شده است. امیر تتلو این روزها در بازداشت به سر می برد و منتظر تعیین تکلیف خود است و این احتمال وجود دارد که به چندین سال حبس محکوم شود.

اما از زمان دستگیری تا زندانی شدن اخبار ضد و نقیض بسیاری درباره آزاد شدن یا بستری شدن تتلو در تیمارستان منتشر شده است که در این رابطه سخنگوی قوه قضاییه شفاف سازی کرد.

مسعود ستایشی در نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه، در پاسخ به سوالی درباره بستری شدن تتلو در بیمارستان روانی و آخرین وضعیت پرونده داود غفاری معروف به داود هزینه گفت: امیرحسین مقصودلو از زمان بازداشت تاکنون به هیچ عنوان اعم از بیماری جسمی یا روانی به خارج از زندان اعزام نشده است و در زندان به سر می‌برد.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه گفت: یک پرونده ایشان متضمن کیفرخواست صادره به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است و در وقت رسیدگی است و در ایام پیش رو رسیدگی می‌شود و در فرایند دادرسی است. پرونده‌های متعددی دیگری هم دارد که اطلاع رسانی شده است.

وی درباره داود غفاری نیز گفت: برای داود غفاری با هر معروفیتی که دارد، اعلان قرمز شده است، اما به دادسرای تهران معرفی نشده است و پیگیری‌های مجدانه از دستگاه‌های ذیربط شده که به زودی زود به کشور مسترد شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4b6ev2
منبع خبر: ایسنا

پربیننده ترین




اخبار داغ