ملکه زیبایی| ملکه زیبایی جهان| ملکه زیبایی ایران

قتل ملکه زیبایی همه را شوکه کرد | عکس های جنجالی ملکه زیبایی به قیمت مرگش تمام شد!

پنج سال قبل قتل تاره فارس ملکه زیبایی عراق و یکی از مشهورترین چهره ها و سلبریتی هایی که مردم با او آشنایی داشتند، عراق را در بهت و حیرت فرو برد
کد خبر: 7651
قتل ملکه زیبایی همه را شوکه کرد | عکس های جنجالی ملکه زیبایی به قیمت مرگش تمام شد!

ملکه زیبایی یک مسابقه برای انتخاب دختر شایسته است که معمولا به صورت کشوری یا جهانی برگزار شده و در برخی از کشورها مانند آمریکا در هر ایالت هم به صورت جداگانه برگزار می شود. برنده مسابقه ملکه زیبایی صرفا دوشیزه ای زیبا نیست بلکه فردی قدرتمند و با دانش است که می تواند به زنان و جامعه بشریت کمک کند. قوانین مسابقه ملکه زیبایی بسیار سختگیرانه و شرکت در آن بسیار پرهزینه است و از شروط اصلی آن این است که فرد شرکت کننده قبلا هرگز ازدواج نکرده باشد. 

پنج سال قبل قتل تاره فارس ملکه زیبایی عراق و یکی از مشهورترین چهره ها و سلبریتی هایی که مردم با او آشنایی داشتند، عراق را در بهت و حیرت فرو برد. بر طبق خبر رسمی خبرگزاری ها این چهره مشهور عراق در بغداد به ضرب شش گلوله به قتل رسید.

تاره فارس که به خاطر عکس های جنجالی و خارج از عرفش در عراق بسیار سر و صدا کرده بود، به خاطر همان عکس های هنجار شکنانه هم بسیار محبوب بود و در حساب شخصی اینستاگرامش its.tarafares بیش از دو و نیم میلیون دنبال کننده داشت. او یکی از معروف ترین اینفلوئنسرهای عرب محسوب میشد و یکی از زنان تاثیرگذار در فضای مجازی بود.

در میان اخبار

تاره فارس متولد ۱۰ ژانویه ۱۹۹۶ در کشور امارات بود. وی فعالیت خود را با پست سلفی هایی از خود در اینستاگرام و بعد با روی اوردن به کار فشن و مدلینگ در اینستاگرام ،شروع کرد که توانست به بیش از دو و نیم میلیون فالوور برسد.

همین عکس های هنجارشکنانه و مغایر با فرهنگ مردم عراق نگذاشت عمر او از 21 سال فراتر رود و قربانی متحجرانِ عراق شد، گروهی که او را در اتومبیل شخصی اش گلوله باران کردند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/48z5k4

پربیننده ترین




اخبار داغ