ترانه علیدوستی| ترانه علیدوستی و همسرش| همسر ترانه علیدوستی

ادعای عجیب درباره اعتیاد ترانه علیدوستی به هروئین| بیماری ترانه علیدوستی ناشی از این اعتیاد است

برخی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی دلیل بیماری ترانه علیدوستی را ناشی از اعتیاد به هروئین اعلام کردند.
کد خبر: 40251
ادعای عجیب درباره اعتیاد ترانه علیدوستی به هروئین| بیماری ترانه علیدوستی ناشی از این اعتیاد است

ترانه علیدوستی ستاره سینمای ایران در سه دهه اخیر بوده که در چندین اثر ماندگار ایفای نقش کرده است. ترانه علیدوستی با فیلم من ترانه 15 سال دارم معروف شد و با درباره الی تثبیت و با سریال شهرزاد ماندگار شد. ترانه علیدوستی فرزند حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و نادره حکیم الهی، هنرمند مجسمه ساز و نقاش است. ترانه علیدوستی با علی منصور ازدواج کرده و دختری به نام حنا دارد و در حال حاضر 40 ساله است.

بعد از اعلام خبر بستری شدن ترانه علیدوستی گمانه زنی‌هایی درباره بیماری او کردند تا اینکه مشخص شد این بازیگر ایرانی دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی دارو‌ها است.

حالا اصناف نیوز در یک خبر از پشت پرده این بیماری گفته است و این رسانه نوشت: برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی که به «ارزشی» و «ارتش سایبری» مشهور هستند با انتشار متن‌های مشابهی مدعی شده‌اند که ترانه علیدوستی به هروئین معتاد است و آنچه به عنوان «بیماری» او مطرح شده ناشی از همین اعتیاد بوده است.

در میان اخبار

محمدرضا باقری، مجری صداوسیما، نیز بدون نام بردن از ترانه علیدوستی در واکنش به افراد دیگری که مدعی ترور بیولوژیک این بازیگر شده بودند در ایکس نوشته است: «اعتیاد به هرویین ترور بیولوژیک نیست! #خانم_بازیگر»

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که وکیل خانم علیدوستی درباره‌ی دلیل بیماری او گفته است:  از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم dress مبتلا شده‌ که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. در حال حاضر و پس از طی دوره‌‌های طولانی درمان، در مسير بهبود نسبی ‌است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/48qyyl
منبع خبر: اصناف نیوز

پربیننده ترین




اخبار داغ