شخصیت شناسی| شخصیت شناسی mtbi| تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی از روی انگشت شصت| انگشت شما شبیه کدام یک از انگشت ها است؟

این آزمون هایی که از عکس ها تشکیل شده اند به دنبال بررسی انگیزه های ناخودآگاه افراد در پس پاسخ هایشان می گردند.
کد خبر: 40851
تست شخصیت شناسی از روی انگشت شصت| انگشت شما شبیه کدام یک از انگشت ها است؟

شخصیت شناسی که زیر شاخه علم روانشناسی است شامل ابعاد مختلفی از جمله تفکرات، احساسات، اراده، و تعاملات اجتماعی می‌شود. شخصیت شناسی به بررسی رفتاراهای افراد می پردازد و شخصیت انسان ها را در دسته بندی های مختلف قرار داده و هر کدام از آنها را از جنبه های مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد. شخصیت شناسی افراد یکی از رایج ترین نوع شناخت شخصیت هاست که البته جنبه سرگرمی هم دارد.

تست شخصیت شناسی تصویری تاریخچه طولانی دارد. این آزمون هایی که از عکس ها تشکیل شده اند به دنبال بررسی انگیزه های ناخودآگاه افراد در پس پاسخ هایشان می گردند. البته امروزه در بسیاری از مجلات از این آزمون ها بیشتر برای سرگرمی استفاده می شود. این در حالی است که نسخه های علمی آن مانند تست های رورشاخ و تست اندریافت موضوع از جمله مواردی هستند که به صورت علمی در دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و مراکز مشاوره به کار می روند.

 انگشتان شما شبیه کدام یک از انگشت های زیر می باشد؟

در میان اخبار

  • انگشتم شبیه انگشت شماره A می باشد. شما فردی بسیار وفادار می باشید اما اگر مورد غفلت و بی توجهی قرار بگیرید، رفتارتان را تغییر می دهید. بنابراین شما همیشه از طرف فرد مقابل خود خواستار توجه و حمایت می باشید. به هر حال با توجه به این خصوصیات اکثر اوقات طرف مقابل تان را خسته می کنید و آن ها را از دست می دهید.
  •  انگشتم شبیه انگشت شماره B می باشد. شما معمولاً فردی آرام، برنامه ریز و هدفمند هستید. گرچه روحیه آرام شما گاهی اوقات در شرایط متفاوت احتمالاً تغییر کند. در هر صورت با توجه ویژگی هایی که دارا می باشید سعی می کنید که در زندگی برنامه ریزی های منظم داشته باشید، به طوری که بتوانید به اهداف مشخص شده خود دست پیدا کنید. از طرفی می توان گفت که شما با توجه به روحیه صبر و بردباری تان اغلب عاقلانه رفتار می کنید و سعی می کنید در ارتباطات خود با اطرافیان تان دچار تغییرات خُلقی نشوید و این موضوع سبب شده است که دوستان تان احترام ویژه ای برای شما قائل باشند.
  •  انگشتم شبیه انگشت شماره C می باشد. شما با توجه به این که فردی معتمد و راستگو می باشید اطرافیان خودتان را به سوی خود جذب می کنید. از سوی دیگر شما فردی اهل تامل و اندیشه هستید که این ویژگی بارز در شما، سبب می شود که قبل از هر گونه اقدامی حتما در ابتدا به نتیجه آن کار فکر کنید. در نهایت شما فردی عاقل هستید که در کنترل هیجانات به خوبی عمل می کنید که این ویژگی سبب می شود که عواطف و هیجاناتتان را از دیگران پنهان کنید و قبل از شکل گیری هر گونه رابطه عاطفی به خوبی در مورد آن فکر کنید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/48qggl

پربیننده ترین




اخبار داغ