ایرج طهماسب| ایرج طهماسب و همسرش| همسر ایرج طهماسب

بازگشت دوباره ایرج طهماسب به تلویزیون بعد از 5 سال| زمان پخش فصل سوم برنامه مهمونی از شبکه نسیم

ایرج طهماسب بعد از 5 سال با برنامه مهمونی به آنتن تلویزیون برمی گردد.
کد خبر: 11899
بازگشت دوباره ایرج طهماسب به تلویزیون بعد از 5 سال| زمان پخش فصل سوم برنامه مهمونی از شبکه نسیم

ایرج طهماسب مجری ، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون است که با برنامه کلاه قرمزی با عنوان آقای مجری به شهرت رسید. ایرج طهماسب بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون کلاه قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی فروش، کلاه قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه قرمزی و بچه ننه را برعهده داشته است.

ایرج طهماسب همسر مرجان مدرسی منشی صحنه سینما و تلویزیون است و دو دختر به نام های گلناز و یاسمن دارند. ایرج طهماسب حدود 5 سال از تلویزیون دور مانده است و برنامه های خود را در نمایش خانگی منتشر می کند. اما گویا قرار است در نوروز 1403 شاهد بازگشت او به صداوسیما باشیم.

سرانجام و بعد از اخبار ضد و نقیض فراوان ایرج طهماسب به صدا و سیما بازگشت و پیش تولید فصل سوم برنامه «مهمونی» را برای پخش از شبکه نسیم آغاز کرد.

 طهماسب طی هفته‌های گذشته جلساتش را با مدیران صدا و سیما برگزار و بعد از توافقات، موافقتش را برای بازگشت به این سازمان اعلام کرده.

در حالی که این برنامه تحت عنوان فصل سوم «مهمونی» روی آنتن می‌رود که قرار است تعدادی از عروسک‌های کلاه قرمزی هم در آن حضور داشته باشند و صدا و سیما با در اختیار گذاشتن اجازه استفاده از این عروسک‌ها قصد دارد ترکیبی از این دو برنامه را پخش کند. هرچند «کلاه قرمزی» و «پسر خاله» با توجه به عدم حضور حمید جبلی در این مجموعه نخواهند بود.

تمامی صداپیشگان «مهمونی» در فصل سوم حضور خواهند داشت و تمرینات فصل تازه این برنامه آغاز شده است.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/48pnk3
منبع خبر: عصر ایران

پربیننده ترین




اخبار داغ