طرز تهیه ساندویچ| طرز تهیه ساندویچ خانگی| طرز تهیه ساندویچ سرد

طرز تهیه ساندویچ تخم مرغ آب پز| این ساندویچ سرد ارزان را در خانه درست کنید

تخم مرغ آب پز یکی از مواد غذایی ساده و در دسترس است که ساندویچ‌ آن به راحتی و در کمترین زمان در آشپزخانه تهیه می‌شود.
کد خبر: 9151
طرز تهیه ساندویچ تخم مرغ آب پز| این ساندویچ سرد ارزان را در خانه درست کنید

طرز تهیه ساندویچ بسیار ساده است و اغلب در میان وعده های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از بانوان خوش سلیقه در آشپزی سعی می کنند با ترفندهای مختلف طرز تهیه ساندویچ با مواد اولیه مختلف را یاد بگیرند. در این بین ترکیب ساندویچ و تخم مرغ آب پز با سایر مواد غذایی قطعا تجربه متفاوتی از خوردن ساندویچ را برایتان ایجاد می‌کند. در ادامه طرز تهیه ساندویچ تخم مرغ آب پز را آموزش داده ایم.

ارزش غذایی ساندویچ تخم مرغ آب پز

تخم مرغ آبپز یکی از خواراکی مقوی و سرشار از خاصیت است که کارشناسان تغذیه خوردن آن را به شدت توصیه کرده‌اند. برخی پزشکان حوزه سلامت معتقدند که باید بچه‌ها به صورت روازنه تخم مرغ آبپز را مصرف کنند. تخم مرغ آبپز به صورت کاملا پخته و یا با زرده عسلی سرو می‌شود و در هر دو حالت خوشمزه و مقوی است. تخم مرغ آبپز برای وعده صبحانه یا میان وعده بسیار مناسب است، اما برخی افراد بزرگسال و یا کودکان به سختی تن به خوردن آن می‌دهند.

اگر تخم مرغ آبپز را به صورت ساندویچ و در ترکیب با مواد دیگر آماده کنید، میل برای خوردن آن بیشتر می‌شود. ما در این مطلب می‌خواهیم یک مدل ساندویچ خوشمزه با تخم مرغ آبپز را به شما آموزش بدهیم که اگر یکبار آن‌ها را امتحان کنید، از خوردنش سیر نخواهید شد. با این روش، تخم مرغ آبپز در ترکیب با مواد غذایی دیگر خاصیت بیشتری پیدا می‌کند. اگر دوست دارید این مدل ساندویچ بسیار خوشمزه و آسان را در منزل تهیه کنید، در ادامه این مطلب با آموزش درست کردن این ساندویچ با ما همراه باشید.

در میان اخبار

مواد لازم برای تهیه ساندویچ تخم مرغ آب پز

  • تخم مرغ آبپز: ۲ عدد
  • خیارشور: ۴ عدد
  • سس مایونز: ۱ قاشق غذاخوری
  • جعفری خرد شده: ۱ قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم
  • نان باگت: ۲ عدد
  • کره: ۱ قاشق چای‌خوری

طرز تهیه ساندویچ با تخم مرغ آب پز

برای درست کردن این ساندویچ خوشمزه ابتدا دو عدد تخم مرغ را آبپز کنید. بعد از اینکه تخم مرغ‌ها آبپز و سفت شدند، آن‌ها را پوست کنید و زرده‌های تخم مرغ را از داخل سفیده‌ها جدا کنید. زرده‌ها را توی یک کاسه بریزید و با گوشتکوب بکوبید تا نرم شود، سپس خیارشور خرد شده را همراه با جعفری خرد شده و نمک و فلفل سیاه به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید و در آخر سس مایونز بریزید. سفیده‌ها را که کنار گذاشته بودید، با چاقو به صورت نگینی خرد کنید و داخل مواد آماده بریزید و با قاشق هم بزنید تا مخلوط شوند. نان باگت را از وسط باز کنید. مقداری کره هم‌دمای محیط کف یک ماهی تابه بمالید و آن را روی حرارت اجاق گاز بگذارید تا داغ شود. نان باگت را از جایی که باز کرده‌اید، داخل ماهی تابه پهن کنید و اجازه بدهید داخل نان کمی گریل شود، سپس مواد تخم مرغی را لای نان بمالید و دو سر نان را ببندید. ساندویچ تخم مرغ آبپز خوشمزه شما در این مرحله آماده سرو است، نوش جان.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/48nya4
منبع خبر: فرارو

پربیننده ترین




اخبار داغ