سریال پس از باران| عکس سریال پس از باران| بازیگران سریال پس از باران

خانم کوچیک سریال پس از باران کجاست؟ | تغییر چهره مرجان محتشم در 53 سالگی +عکس

پس از باران که از شبکه آی‌فیلم در حال پخش است، معرف بازیگری به نام مرجان محتشم بود.
کد خبر: 6751
خانم کوچیک سریال پس از باران کجاست؟ | تغییر چهره مرجان محتشم در 53 سالگی +عکس

سریال پس از باران مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی است که در ۳۷ قسمت در سال ۱۳۷۹ از شبکه ۳ سیما پخش شد. سریال پس از باران در زمان پخش به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های سیما تبدیل شده بود. سریال پس از باران بعد از گذشت سالها نیز باز هم به صورت بازبخش به دید مردم رسید و به خاطر داستان زیبا و بازیگران حرفه‌ای این سریال ازجمله کتایون ریاحی، محمود پاک نیت و مرجان محتشم کانون توجه شد.

«پس از باران» که از شبکه آی‌فیلم در حال پخش است، معرف بازیگری به نام مرجان محتشم بود.

او چند سال بعد از درخشش در نقش خانم کوچیک و در اوج شهرت از بازیگری کنار کشید و این حرفه را ادامه نداد. آخرین حضور او در این عرصه به سال ۸۵ و بازی در سریال «پرواز در حباب» برمی‌گردد. محتشم پس از ۹ سال دوری از فضای بازیگری در برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شد.

در میان اخبار

او در آنجا برای نخستین بار دلیل کناره‌گیری‌اش از فعالیتهای بازیگری را بازگو کرد و گفت: خدا را شاکرم که از همان ابتدای فعالیت، مورد لطف مردم قرار گرفتم؛ اما همین اظهار لطف‌ها هم نتوانست آن گزیدهکاری را از من بگیرد. متأسفانه روزهای پایانی سال ۹۱ پدرم و دو سال بعد برادرم و هشت ماه پیش مادرم را از دست دادم. همه این اتفاقات تلخ باعث شد، مدت طولانی را کار نکنم.

تازه ترین تصویری که از مرجان محتشم منتشر شده است را ببینید. او در حال حاضر 53 ساله است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/48m9a3

پربیننده ترین




اخبار داغ