کلاس اولی ها| ثبت نام کلاس اولی ها| ثبت نام کلاس اول ابتدایی

آغاز ثبت‌ نام الکترونیکی کلاس اولی‌ ها از امروز | والدین از طریق این سایت برای ثبت نام فرزند خود اقدام کنند

ثبت‌ نام الکترونیکی یک میلیون و ۷۰۰ هزار کلاس اولی از امروز آغاز شد.
کد خبر: 41675
آغاز ثبت‌ نام الکترونیکی کلاس اولی‌ ها از امروز | والدین از طریق این سایت برای ثبت نام فرزند خود اقدام کنند

ثبت نام کلاس اولی ها بزرگترین چالش خانواده ها است. کلاس اولی ها جزو دسته دانش آموزانی هستند که برای اولین ورود به مدرسه را تجربه می کنند. ثبت نام کلاس اولی شرایط و ضوابط خاص خود را دارد که جزئیات آن در ادامه بیان شده است.

رئیس ستاد ثبت‌نام آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام الکترونیکی یک میلیون و ۷۰۰ هزار کلاس اولی از امروز خبرداد.

خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی my.medu.ir نزدیکترین مرکز به محل سکونت خود را برای نوبت‌دهی انتخاب کنند و پس از سنجش سلامت فرزندان خود، ثبت‌نام الکترونیکی را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، طریفی حسینی افزود: شرط ثبت نام در پایه اول، انجام سنجش نوآموزان بدو ورود است و در حال حاضر پایگاه‌های سنجش سلامت فعال است و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی my.medu.ir نزدیکترین مرکز به محل سکونت خود را برای نوبت دهی انتخاب کنند و پس از سنجش سلامت فرزندان خود، ثبت نام الکترونیکی را انجام دهند. حسینی گفت: والدین برای ثبت نام فرزندان خود در پایه اول ابتدایی به پایگاه اینترنتی my.medu.ir مراجعه کرده و اقدام به تکمیل فرم پیش ثبت نام کنن.

رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش درباره ثبت نام اتباع نیز گفت: ثبت نام این افراد براساس دستورالعملی است که به استان‌ها ابلاغ خواهد شد و در این مرحله ثبت نام اتباع انجام نمی‌شود و در روز‌های آینده از طرف مرکز امور بین الملل بخشنامه به استان‌ها ابلاغ می‌شود و کار ثبت نام دانش آموزان اتباع براساس دستوراالعمل‌های ابلاغ انجام خواهد شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/48lerm

پربیننده ترین




اخبار داغ