فریبا نادری| اصالت فریبا نادری| همسر اول فریبا نادری

استایل جدید فریبا نادری بازیگر سریال ستایش برای بهار 1403| این ترکیب رنگ لباس چقدر بهش میاد+عکس

فریبا نادری عکسی از استایل نوروزی و بهاری خود بارنگ خاص منتشر کرد.
کد خبر: 16399
استایل جدید فریبا نادری بازیگر سریال ستایش برای بهار 1403| این ترکیب رنگ لباس چقدر بهش میاد+عکس

فریبا نادری بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است که در آستانه 40 سالگی قرار دارد. یکی از ماندگارترین نقش های فریبا نادری در تلویزیون بازی او در سریال ستایش 2 و 3 و سریال از سرنوشت 1 است. فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او با مسعود رسام کارگردان و تهیه کننده معروف سینما به یکی جنجالی ترین اخبار در دهه 80 تبدیل شد. ازدواج اول فریبا نادری با مسعود رسام در سال 85 بود که با وجود 27 سال اختلاف سنی، آنها زندگی عاشقانه ای را تجربه کردند.

زندگی مشترک فریبا نادری و همسرش اولش زیاد ادامه نداشت و مسعود رسام چند سال پس از ازدواج براثر بیماری سرطان درگذشت. فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و یک سال بعد از ازدواجش در سوم اسفندماه سال 96 برای اولین بار مادر شد و تولد دخترش یارا حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش بخشید.

فریبا نادری علاوه بر بازیگری در حرفه رستوران داری نیز فعالیت دارد و خردادماه سال 96 رستورانی را با نام دلی جان تاسیس کرد.

در آستانه سال نو، فریبا نادری عکسی از استایل نوروزی و بهاری خود بارنگ خاص منتشر کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

در میان اخبار

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/4886ma
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ