الهام چرخنده| الهام چرخنده و همسرش| پسر الهام چرخنده

ماجرای توهین حسین لامعی منتقد سینما به پسر الهام چرخنده| فرشید نوابی در دفاع از پسرش شکایت کرد

فرشید نوایی همسر سابق الهام چرخنده از حسین لامعی منتقد سینما بابت توهین به پسرش شکایت کرد.
کد خبر: 11224
ماجرای توهین حسین لامعی منتقد سینما به پسر الهام چرخنده| فرشید نوابی در دفاع از پسرش شکایت کرد

الهام چرخنده در ابتدای دهه هشتاد با بازی در سریال من یک مستاجرم به شهرت رسید. الهام چرخنده در سال‌های اخیر با تغییراتی که در ظاهر و نوع پوشش خود ایجاد کرد وارد حواشی مختلفی شد. الهام چرخنده تا به حال سه بار ازدواج کرده است و از ازدواج اولش یک پسر به اسم ارشیا و از ازدواج دیگری فرزندی به نام ارسطو دارد. 

ارسطو پسر نوجوان الهام چرخنده اخیرا در یک استوری اینستاگرامی نوشته بود دیگر مادری به نام الهام چرخنده ندارد. با توجه به واکنش های مختلف کاربران در دفاع از الهام چرخنده و توهین و تخریب پسر او، ارسطو در یک پست دیگر از پدر خود حمایت کرد و نوشت: قابل توجه کسانی که من و پدرمو قضاوت و توهین کردند... پست قبلی من به دلیل بی مهری و بی توجهی و بی مسئولیتی مادرم طی این سالها بود نه چیز دیگه. به خدا واگذارتان میکنم.

حسین لامعی منتقد و روزنامه‌نگار طی چند استوری در صفحه اینستاگرامش خبر داده که فرشید نوابی از او شکایت کرده است، ماجرا به مصاحبه یک ماه قبل پسر نوابی و چرخنده برمی‌گردد، او طی مصاحبه‌ای گفته بود که دیگر مادری به نام الهام چرخنده ندارم این مصاحبه با استقبال وسیعی روبرو شد، اما حسین لامعی علیه پسرک متنی نوشت مبنی بر این که او نباید مادرش را نقل محافل مجازی کند، لامعی گفته بود که استقبال از مصاحبه پسر چرخنده و نوابی، کارکرد سیاسی دارد.

حالا فرشید نوابی از لامعی شکایت کرده که چرا علیه پسرش آن متن را نوشته، و البته نوابی خطاب به لامعی نوشته: ماجرایی که تو شروع کردی را من تمامش می‌کنم.

در میان اخبار

متن توهین حسین لامعی به پسر الهام چرخنده و واکنش فرشید نوابی همسر سابق الهام چرخنده و پدر ارسطو را در تصویر زیر می بینید.

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/45ew94
منبع خبر: اینستا

پربیننده ترین




اخبار داغ