نوید محمدزاده| مذهب نوید محمدزاده| نوید محمدزاده و فرشته حسینی

همکاری نوید محمدزاده با کارگردان علف‌زار| نوید محمدزاده به سریال جنایی کُما پیوست

نیود محمدزاده که در سریال جنگل آسفالت بازی کرده است و از طریق شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، قرار است در یک سریال جدید بازی کند.
کد خبر: 25396
همکاری نوید محمدزاده با کارگردان علف‌زار| نوید محمدزاده به سریال جنایی کُما پیوست

نوید محمدزاده از ستارگان سینمای ایران است که با فیلم عصبانی نیستم به شهرت رسید. نوید محمدزاده در فیلم های مختلفی نظیر لانتوری، متری شیش و نیم، خشم و هیاهو و ابد و یک روز درخشیده است. نوید محمدزاده برنده جوایز معتبری از جمله جایزه های جشنواره فیلم ونیز و سیمرغ جشنواره فیلم فجر شده است. نوید محمدزاده چند سال قبل با فرشته حسینی بازیگر افغانستانی الاصل سینمای ایران ازدواج کرد.

نیود محمدزاده که در حال حاضر در سریال جنگل آسفالت بازی کرده است و از طریق شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، قرار است در یک سریال جدید بازی کند.

نوید محمدزاده در اولین تجربه سریال‌سازی برای کارگردان «علف‌زار» بازی می‌کند. کاظم دانشی، این‌بار با تعدادی از پرونده‌های جنایی دهه‌های هفتاد و هشتاد و بازی نوید محمدزاده، یک سریال جنایی برای یک پلتفرم جدید می‌سازد.

«گُما» یک سریال اجتماعی است که به تعدادی از پرونده‌های جنایی دهه‌های هفتاد و هشتاد می‌پردازد. سید مصطفی احمدی، تهیه‌کننده این سریال است.  اسامی سایر بازیگران و زمان پخش آن بزودی اعلام می‌شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/45amrd

پربیننده ترین




اخبار داغ