نعیمه نظام دوست | عکس نعیمه نظام دوست| نعیمه نظام دوست بعد از عمل

نعیمه نظام دوست تولد عمو پورنگ را در خانه اش جشن گرفت | سنگ تمام نعیمه نظام دوست برای عمو پورنگ

نعیمه نظام دوست تولد داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) را در خانه خود جشن گرفت.
کد خبر: 49500
نعیمه نظام دوست تولد عمو پورنگ را در خانه اش جشن گرفت | سنگ تمام نعیمه نظام دوست برای عمو پورنگ

نعیمه نظام دوست از چهره های شناخته شده سینما و تلویزیون ایران و بازیگر فیلم‌های کمدی است که کار بازیگری را با سریال طنز ساعت خوش مهران مدیری شروع کرد. نعیمه نظام دوست علاوه بر سریال‌های طنز تجربه بازی در فیلم‌های جدی را نیز دارد اما بیشتر به خاطر بازی در آثار طنز شناخته می شود. سریال نون خ و فیلم هزارپا از جمله آثار معروف نعیمه نظام دوست در سالهای اخیر بوده است. نعیمه نظام دوست از شوخ طبع ترین و باجنبه ترین بایگران ایران است و بارها در برنامه های مختلف با خودش شوخی کرده است.

نعیمه نظام دوست اخیرا به مناسبت تولد داریوش فرضیایی که یکم مرداد ماه است پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد که نشان می دهد عمو پورنگ به خانه نعیمه نظام دوست رفته است.

نعیمه نظام دوست با انتشار این فیلم نوشت: تولدت مبارک داریوش جان عزیزم ، همیشه برام عزیز بودی و هستی ، دوستی ما اینقدر ارزشمنده که دلم نمیاد با یک استوری تولدت رو تبریک بگم ، تو اسطوره دنیای کودکان ما هستی ، با مهربانی و عشق به بچه ها سر میزنی ، بهشون محبت میکنی و یک ستاره هستی ، ستاره ای متواضع و پاک و مهربون ، تو این سالهایی که باهم کار کردیم جز عشق ومهربانی ازت به یاد ندارم خوشقلب مهربون ، تو لایق درخشش هستی داریوش جانم ، عمو پورنگ مهربون کودکان ایران .

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/455pbx

پربیننده ترین




اخبار داغ