وام فوری| وام فوری یک روزه| وام فوری بدون ضامن

وام فوری 400 میلیونی بدون سود | از بانک قرض الحسنه مهر ایران چطوری وام فوری بگیریم؟

سقف وام امتیازی بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 1403 به 400 میلیون تومان رسیده است.
کد خبر: 46596
وام فوری 400 میلیونی بدون سود | از بانک قرض الحسنه مهر ایران چطوری وام فوری بگیریم؟

وام فوری به آن دسته از وام هایی گفته می شود که وام گیرندگان برای دریافت آن انتظار زیادی نکشند. وام فوری در واقع وامی است که بانک ها بدون در نظر گرفتن ملاحظات همیشگی اعطای وام آن را به مشتریان خود ارائه می دهند. وام فوری می تواند مشکلات بسیاری از افراد را رفع کند. بسیاری از افراد به دنبال دریافت وام فوری هستند.

بانک قرض الحسنه مهران ایران اعلام کرده است به منظور استفاده بهینه از منابع و پاسخگویی مناسب به متقاضیان بویژه افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، بموجب امتیاز و اولویت صاحبان حساب نزد این بانک فراهم گردیده است.

از این رو دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه (جاری یا پس انداز) می‌توانند پس از گذشت حداقل یک ماه از کارکرد حسابشان نزد این بانک، با رعایت ضوابط و مقررات جاری بانک و با توجه به امتیاز مشتری بموجب میانگین حاصله در حساب، می‌توانند مبلغ تسهیلات قابل استفاده و میزان اقساط ماهانه خود را به انتخاب خودشان در قسمت راهنمای مشتریان و همچنین نرم فزار همراه بانک مشاهده می‌باشد .

در این راستا متقاضیان می‌توانند با مراجعه به قسمت "محاسبه تسهیلات امتیازی" و درج مبلغ تسهیلات مورد نیاز و نرخ کارمزد به همراه توان بازپرداخت مبلغ قسط ماهانه و انتخاب مدت ماه کسب میانگین مدنظر از میزان حداقل‌های لازم برای بهره‌مندی از وام قرض‌الحسنه این بانک مطلع گردند که در این خصوص موارد ذیل جهت آگاهی بیشتر مشتریان ارائه می‌گردد:

مشتریانی که توانایی ایجاد میانگین‌های حساب بالاتری را داشته باشند، می‌توانند از اولویت دریافت تسهیلات در فاصله زمانی کوتاه‌تری جهت کسب میانگین حساب(بطور مثال ۳ الی ۶ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره‌مند گردند.

مشتریانی که توانایی ایجاد میانگین‌های حساب کمتری را داشته باشند، می‌توانند از اولویت دریافت تسهیلات در فاصله زمانی طولانی‌تری جهت کسب میانگین حساب(بطور مثال ۷ الی ۱۲ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره‌مند گردند.

مشتریانی که قادر به پرداخت ماهانه اقساط بیش از ۵ میلیون ریال باشند، می‌توانند از مدت بازپرداخت اقساط کوتاه‌تری(بطور مثال ۱۸ الی ۳۶ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره‌مند گردند.

مشتریانی که قادر به پرداخت ماهانه اقساط کمتر از ۵ میلیون ریال باشند، می‌توانند از مدت بازپرداخت اقساط طولانی‌تری(بطور مثال ۳۰ الی ۶۰ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره‌مند گردند.

مثال:

مشتری می‌تواند با کسب میانگین ۱۲ ماهه در حساب خود به میزان ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال، می‌تواند حدوداً از یکی از تسهیلات قابل ارائه به شرح زیر به انتخاب خود استفاده نماید:
   ۱: ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تسهیلات با بازپرداخت ۱۲ ماهه و نرخ کارمزد ۴ %
   ۲: ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تسهیلات با بازپرداخت ۲۴ ماهه و نرخ کارمزد ۴ %
   ۳: ۴۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تسهیلات با بازپرداخت ۱۲ ماهه با نرخ کارمزد ۲ %
   ۴: ۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تسهیلات با بازپرداخت تقریبی ۲۴ ماهه و بدون کارمزد(صفر درصد)
 
علاقه‌مندان می‌توانند پس از افتتاح حساب (اینترنتی) و اطلاع از شماره مشتری خود، بصورت آنلاین با مراجعه به صفحه  «محاسبه معدل حساب» ،از معدل حساب مکتسبه خود مطلع گردیده و یا جهت کسب اطلاع بیشتر به یکی از ۵۰۰ شعبه فعال بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور مراجعه نمایند.
متقاضیان افتتاح سپرده قرض الحسنه نزد بانک مهر ایران ،می‌توانند از این قسمت ،بدون مراجعه حضوری به شعبه ،بصورت کاملا ً غیر حضوری و آنلاین، نسبت به افتتاح سپرده از طریق نرم افزار همراه بانک اقدام نمایند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/455oyx

پربیننده ترین




اخبار داغ