فال حافظ امروز| فال حافظ فردا| فال حافظ واقعی

تفال روزانه به حافظ| فال حافظ امروز چهارشنبه 23 خرداد 1403 + تفسیر غزل حافظ

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز چهارشنبه 23 خرداد ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.
کد خبر: 46648
تفال روزانه به حافظ| فال حافظ امروز چهارشنبه 23 خرداد 1403 + تفسیر غزل حافظ

فال حافظ از دیار کهن تا کنون بین ما ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و تفال زدن به آن در هر کاری باعث قوت قلب ما خواهد شد. تا جایی که گرفتن فال حافظ در مناسبت های ملی و مذهبی نیز مورد توجه خانواده های ایرانی بوده است و سرنوشت خود را از بین غزل‌های این عارف پیدا می کنند.

فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه این مطلب می‌توانید فال حافظ امروز چهارشنبه 23 خرداد ماه 1403 را که به نیابت از شما گرفته شده است را بخوانید.

شب وصل است و طی شد نامه هجر
سلام فیه حتی مطلع الفجر

دلا در عاشقی ثابت قدم باش
که در این ره نباشد کار بی اجر

من از رندی نخواهم کرد توبه
و لو آذیتنی بالهجر و الحجر

برآی‌ای صبح روشن دل خدا را
که بس تاریک می‌بینم شب هجر

دلم رفت و ندیدم روی دلدار
فغان از این تطاول آه از این زجر

وفا خواهی جفاکش باش حافظ
فان الربح و الخسران فی التجر

شرح لغت: نامه هجر:هجران وجدایی/ زجر: بازداشتن و راندن.

تفسیر عرفانی:‌

۱- شما رنج و زحمت زیادی کشیده اید و ناراحتی، فراق و هجران را تحمل کرده اید و از بی وفایی دوستان و آزار آنان، سخن‌ها در دل دارید. اما دوستان نادان و دشمنان ناباب نتوانستند شما را از ایده و عقیدیتان باز دارند و به انحراف کشانند و در همه حال خداوند یار و یاور شما بوده است.

۲- به شما مژده می‌دهم که دوران ناراحتی و رنج به پایان رسید. کبوتر اقبال و پیروزی در حال نشستن بر بام خانه شماست. مواظب باشید که با شتاب یا ندانم کاری یا بی فکری آن را پرواز ندهید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید، زیرا چنان موفق و پیروز می‌شوید که تعجب همگان را بر می‌انگیزید.

تعبیر غزل:

در دوران سختی و رنج تلاش بسیار کرده ای. اکنون نهال زحمات تو در حال بارور شدن است. پس همچنان مصمم ادامه بده، زیرا شب‌های تیره رو به اتمام است و فجر صادق خوشبختی در راه. اکنون که در چند قدمی شاهد پیروزی ایستاده‌ای سستی و اهمال نکن که فرصت را از دست خواهی داد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/455on9

پربیننده ترین




اخبار داغ