پردیس پورعابدینی| همسر پردیس پورعابدینی| عکس پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی یا آنا د آرماس؟ | استایل مشابه پردیس پورعابدینی و ستاره هالیوود را ببینید

پردیس پورعابدینی با استایلی مشابه استایل آنا د آرماس، ستاره هالیوود، مورد توجه قرار گرفت.
کد خبر: 50248
پردیس پورعابدینی یا آنا د آرماس؟ | استایل مشابه پردیس پورعابدینی و ستاره هالیوود را ببینید

پردیس پورعابدینی با بازی در سریال آقازاده به عرصه سریال و سینما معرفی شد، او در این سریال نقش مقابل سینا مهراد را ایفا کرد و برخی از سکانس های این دو بسیار جنجالی شد. پردیس پورعابدینی در سال 1401 برای بازی در فیلم غریب برندهٔ سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد. پردیس پورعابدینی به تازگی با سریال «گناه فرشته» به شبکه نمایش خانگی بازگشته است؛ جایی که نقش فرشته، دختری که متهم به قتل است را بازی می‌کند.

پردیس پورعابدینی، بازیگر ۲۴ ساله در مراسم اکران خصوصی فیلم «ساعت ۶ صبح»، دومین ساخته‌ی سینمایی مهران مدیری، با کت، شلوار و جلیقه‌ی ست و سرمه‌ای‌رنگی حاضر شد که راه‌راه‌های ظریف و سفیدرنگی روی آن به چشم می‌خورد.

پیش‌تر چنین استایلی را بر تن آنا د آرماس، بازیگر مشهور کوبایی‌تبار دیده بودیم. به نقل از سایت چی بپوشم، این بازیگر ۳۶ ساله که در هالیوود شهرت زیادی دارد در اکران یکی از فیلم‌هایش کت، شلوار و جلیقه‌ی سرمه‌ای رنگی را به تن داشت. بسیاری از مخاطبان شباهت استایل این دو بازیگر را مورد بحث قرار داده‌اند و معتقد بوده‌اند که پردیس به خوبی از پس بازسازی این استایل کلاسیک و شیک برآمده‌ است.

در میان اخبار

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/455kz9

پربیننده ترین




اخبار داغ