جواد عزتی| جواد عزتی و همسرش| فیلم جدید جواد عزتی

همکاری مجدد جواد عزتی با هومن سیدی بعد از 14 سال | جواد عزتی جلوی دوربین وحشی رفت

جواد عزتی پس از موفقیت با سریال «زخم کاری»، در دومین ساخته نمایش خانگی هومن سیدی ایفای نقش می‌کند؛ انتظارات از این بازیگر و سریال بالاست.
کد خبر: 50472
همکاری مجدد جواد عزتی با هومن سیدی بعد از 14 سال |  جواد عزتی جلوی دوربین وحشی رفت

 جواد عزتی  طی سال‌های اخیر از آثار کمدی فاصله گرفته است. جواد عزتی به استثنای اولین ساخته خودش تمساح خونی که بابت آن در جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد، پیشنهاد فیلم سازان دیگر را برای بازی در فیلم‌های کمدی رد کرده و بیشتر با نقش‌ها و آثار جدی در سینما و نمایش خانگی دیده شده است. جواد عزتی که روزهای پرکاری را سپری می‌کند، در ادامه مسیر فعلی خود، جلوی دوربین سریال وحشی به کارگردانی هومن سیدی رفته است. همکاری دوباره جواد عزتی با هومن سیدی در دوران اوج خود، اتفاق مهمی در کارنامه این بازیگر است.

سریال «زخم کاری» نقطه عطفی در کارنامه نمایش خانگی عزتی بود. این بازیگر پس از ساخته مهدویان مشغول بازی در فصول جدید شد و تنها با این مجموعه در نمایش خانگی دیده شد، حالا پس از سه سال، جواد عزتی جلوی دوربین «وحشی» رفته است.

این اولین همکاری عزتی با هومن سیدی نیست. جواد عزتی حدود 14 سال قبل در فیلم «آفریقا» به کارگردانی سیدی ایفای نقش کرده بود. این فیلم اولین تجربه هومن سیدی در زمینه کارگردانی بود و جواد عزتی نیز تازه وارد سینما شده بود و بیشتر به عنوان بازیگر تلویزیون شناخته می‌شد. حالا سال‌ها پس از «آفریقا» جواد عزتی برای دومین‌بار در «وحشی» همکاری با هومن سیدی را تجربه خواهد کرد، منتهی این‌بار عزتی به عنوان یکی از بازیگران خوب و محبوب سینما جایگاه خود را تثبیت کرده، وارد عرصه کارگردانی شده و یک سیمرغ نیز در فهرست افتخارات کارنامه‌ خود دارد. سیدی هم آثار موفقی در کارنامه سینمایی خود دارد و به عنوان کارگردان جایگاه خود را در سینما و نمایش خانگی پیدا کرده است. ورود سیدی به نمایش خانگی نیز با سریال موفق و پرمخاطب «قورباغه» رقم خورد، بنابراین توقعات از «وحشی» و جواد عزتی کم نیست.

در میان اخبار




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/455kkq

پربیننده ترین




اخبار داغ