رضا عطاران| رضا عطاران و همسرش| زندگی خصوصی رضا عطاران

رضا عطاران 56 ساله شد| پست احساسی نعیمه نظام دوست برای تولد رضا عطاران+ویدئو

نعیمه نظام دوست که در فیلم هزار پا با رضا عطاران همبازی بود به مناسبت روز تولد او با انتشار سکانسی از این فیلم و متن زیر تولدش را تبریک گفت.
کد خبر: 42124
رضا عطاران 56 ساله شد| پست احساسی نعیمه نظام دوست برای تولد رضا عطاران+ویدئو

رضا عطاران یکی از طنازترین کمدین های سینمای ایران است که با درخشش در فیلم هایی ازجمله هزارپا و نهنگ عنبر توانست عنوان پرفروشترین بازیگر سینما را به دست بیاورد. رضا عطاران علاوه بر بازیگری در کارگردانی هم شاخص است و سریال های ماندگاری مانند خانه به دوش و متهم گریخت را در تلویزیون ساخته است. آخرین سریالی که رضا عطاران در آن ایفای نقش کرد سریال دفتر یادداشت است که پخش آن به تازگی در شبکه نمایش خانگی به پایان رسید.

رضا عطاران، متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ در مشهد است. نعیمه نظام دوست که در فیلم هزار پا با رضا عطاران همبازی بود به مناسبت روز تولد او با انتشار سکانسی از این فیلم و متن زیر تولدش را تبریک گفت.

او نوشت:

در میان اخبار

تولدت مبارك خوش اخلاق ترين انسان روي زمين .
رضا جان عطاران عزيز تولدت هزاران بار مبارك كاش از تو تكثير ميشد و در كل جهان مثل تو زياد بود ، اينقدر تو انسان شريف و مهربان و خوشقلبي هستي ، كه فقط خاطرات خوش از تو به ذهن دارم ، از ساعت خوش و درياييها و توفيق اجباري و هزارپا و همكاري با تو فقط ازت ياد گرفتم .خداوند بهت سلامتي بده و باز هم كنار هم كار كنيم .




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.com/d/455a5d

پربیننده ترین




اخبار داغ